death-stranding-8
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما: Death Stranding پایه‌گذار المان‌های جدیدی در بازی‌های جهان باز خواهد بود

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
742 بازدید

سال 2016 بود که شاهد معرفی یکی از اسرارآمیزترین بازی های کنسول PlayStation 4 بودیم. هیدئو کوجیما بعد از درگیری با کونامی دوباره بازگشته بود و این بار اما نوید یک بازی عظیم را می داد. از آن زمان تا به حال اطلاعات زیادی را دریافت نکرده ایم و بازی Death Stranding مجهول تر از همیشه بوده است.

کوجیما به تازگی در فستیوال فیلم تریبکا شرکت کرده است و عده ای از طرفداران نیز سوال هایی از او پرسیده اند و جواب هایی نیز دریافت کرده ایم. در طی فستیوال فیلم تریبکا که در شهر نیویورک آمریکا در جریان بود، کوجیما به همراه Norman Reedus، ستاره بازی و سریال Walking Dead، به روی صحنه رفت و صحبتی کوتاه در مورد Death Stranding داشت.

کوجیما گفت که مهم ترین ایده بازی، ارتباط بین بازیکنان و شخصیت هاست و قبلا نیز این تم را در ویدیو منتشر شده Death Stranding مشاهده کرده ایم. او همچنین گفت که بازی به صورت جهان باز یا Open World است و همچنین قرار نیست به شکل بازی های دیگر اجرا شود و شاهد یک تغییر کامل هستیم. یکی از بخش های اصلی این دنیای جهان باز این است که بازیکنان چگونه تلاش به اتصال دوباره با دنیای اطراف خود خواهند کرد و چگونه در تنهایی، بازهم به گشت و گذار و پیدا کردن دیگر بازیکنان خواهید پرداخت.

Kojima and reedus

کوجیما همچنین گفته است که تنها می خواهد بازیکنان Death Stranding را تجربه کنند و از داستان آن لذت ببرند، به دنیای آن نگاه کنند و ببینند که چه میزان متفاوت یا چه میزان مشابه آن چیزی است که فکر می کنند. او هچنین بخش هایی از بازی را به حرکات بشردوستانه که در اروپا جریان یافته است، تشبیه کرده است.

Death Stranding هنوز تحت توسعه قرار دارد و همچنین تاریخ انتشار آن نیز در دسترس نیست و با توجه به اینکه سونی نیز امسال در E3 حاضر نخواهد بود، مشخص نیست که چه زمانی اطلاعات بیشتری از این بازی را خواهیم فهمید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.