یحیی رحیمی

ورزشکاران آمریکایی به تجربه نسخه معرفی نشده و جدید Call of Duty پرداختند!

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
636 بازدید

هنوز Call of Duty سال 2019 معرفی نشده است و همان طور که می دانید، امسال نوبت استدیو Infinity Ward است که نسخه مخصوص خود را روانه بازار کند. به نظر می رسد که عده ای از افراد مشهود برای تجربه نسخه جدید فراخوانده شده اند و در این میان تعدادی از ورزشکاران آمریکایی دیده می شوند و آن‌ها نیز تصاویری از خود منتشر کرده اند.

در بین این اسامی، نام هایی مانند Riley Ridley، Tajae Sharpe و N’Keal Harry دیده می شوند که هر کدام نیز تصاویری از خود را در حال بازی کردن این شوتر محبوب منتشر کرده اند و به نظر می رسد که مسابقاتی رسمی آنجا در حال برگزار شدن باشد. بسیاری بعد از منتشر شدن این عکس ها به شک افتادند که نکند این حقه بازیکنان فوتبال آمریکایی باشد و به همین دلیل به Activision پیام داده اند.

این ناشر آمریکایی قرار است که به زودی Call of Duty 2019 را منتشر کند و معمولا طبق روال سالانه، شاهد معرفی شدن این بازی در ماه مه میلادی هستیم. تا آن زمان فاصله چندانی نداریم و ممکن است که Activision بخواهد هیجان کار را بالا ببرد. نمی دانیم که Infinity Ward روی چه پروژه ای کار می کند. این استدیو قبلا سری های محبوبی مانند Modern Warfare را ساخته است و شایعات نیز حاکی از آن است که Modern Warfare 4 معرفی خواهد شد.

Call of Duty 2019

Activision تایید کرده است که Call of Duty 2019 دارای بخش داستانی خواهد بود و Black Ops 4 به طور کامل این بخش را برداشته بود و به جای آن حالت بتل رویال Blackout را در خود جا داده بود. هر چه که باشد Activision قول داده است تا بخش مولتی پلیر بزرگی را به ما تحویل دهد و همچنین نوید یک گیم پلی سرگرم کننده و البته یک داستان عالی را داده است. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.