witcher
یحیی رحیمی

سریال The Witcher این پاییز روی Netflix پخش خواهد شد

یحیی رحیمی 30 فروردین 1398 بدون دیدگاه
710 بازدید

بالاخره بعد از ماه ها گمانه زنی، Netflix در طول جلسه مالی این هفته خود اعلام کرد که سریال The Witcher این پاییز پخش خواهد شد. قرار است که شروع سریال بین ماه های اکتبر و دسامبر سال 2019 باشد.

همچنین از مدیر بخش محتوای Netflix پرسیده شده است که چه زمانی سریال های جدید و فصل های جدید عرضه خواهند شد و او نیز در این مورد گفته است:

شما در طول سه ماهه اخر امسال، فیلم هایی را که سرمایه گذاری بزرگی روی آن‌ها انجام داده ایم را خواهید دید. مثلا Irishman و 6 Underground. همچنین یکی از سریال جدید و بزرگمان به نام The Witcher که فعلا در حال فیلم برداری آن در کشور مجارستان هستیم را خواهید دید. این سریال از روی بازی بسیار محبوب و همچنین کتابی به همین نام ساخته شده است و ما فکر می کنیم که سریال سرگرم کننده ای برای تمام جهانیان خواهد بود.

سریال نتفلیکس The Witcher ابتدا در سال 2017 معرفی شد و بسیاری از طرفداران مدت هاست که منتظر پخش آن هستند. قرار است این سریال 8 قسمت داشته باشد و هر کدام از قسمت ها نیز 1 ساعت تمام طول خواهند کشید. نقش Geralt of Rivia را Henry Cavill بازی خواهد کرد و Fera Allan نیز نقش سیری را خواهد داشت و البته Anya Chalotra نیز نقش Yennefer را برعهده خواهد داشت.

نویسنده این سریال نیز قبلا سریال دیگری به نام The Defenders and Daredevil را برای Netflix نوشته است و اطلاعات دیگری از این سریال در دسترس نیست. بیشتر این سریال در کشورهای مجارسان و لهستان فیلم برداری شده است و احتمالا یک فصل دیگر نیز از این بازی را به زودی شاهد باشیم. Netflix فعلا منتظر نظرات کاربران است و اگر ببیند که مخاطبان خوبی پیدا کرده است، حتما به ادامه The Witcher نیز فکر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.