death-stranding
یحیی رحیمی

احتمالا Death Stranding روی نسل بعدی کنسول PlayStation عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 28 فروردین 1398 بدون دیدگاه
672 بازدید

Death Stranding یکی از مورد انتظارترین انحصاری های کنسول PlayStation 4 است و طرفداران زیادی برای خودش دست و پا کرده است. این جدیدترین ساخته هیدئو کوجیمای ژاپنی است و همه او را با فرانچایز Metal Gear به خوبی می شناسند.

همان طور که می دانید هیچ گونه تاریخ انتشاری برای بازی Death Stranding در دست نیست و خود کوجیما نیز عادت ندارد اطلاعاتی در این مورد را به اشتراک بگذارد و به بازیگران نیز هشدار داده است که هیچ کدام از بخش های داستان را برای کسی لو ندهند و حواسشان به حرف هایشان باشد. مشخص نیست که در نسل فعلی کنسول های شاهد این بازی خواهیم بود یا به نوعی PlayStation 5 میزبان Death Stranding خواهد بود.

اخیرا نشریه Wired گزارشی در این مورد تهیه کرده است و از کنفرانس خبری مخفیانه ای خبر داده است که اخیرا در دفتر کاری سونی در کالیفرنیا برگزار شده است. در میانه کنفرانس، طراحی اصلی PlayStation 4 به نام Mark Cerny در کنار دیگر همکارانش اطلاعاتی از نسل بعدی کنسول های سونی منتشر کرده اند. آن‌ها گفته اند که تغییر نسل به ملایمی انجام می گیرد و بسیاری از بازی های جدید در دسترس PlayStation 4 نیز خواهد بود.

در این میان از آخرین ساخته کوجیما و Death Stranding نیز از او سوال شده است و یکی از آن افرادی که در جلسه بوده است، گفته است که این بازی برای PS4 عرضه خواهد شد. البته Wired گزارش داده است که Mark Cerny در هنگام پرسیدن سوال وقف کرده و لبخندی عجیب بر لبانش داشته است و بعضی می گویند این نشان دهنده آن است که Death Stranding برای PS5 نیز عرضه خواهد شد.

چند هفته پیش بود که هیدئو کوجیما در مورد تاریخ انتشار Death Stranding حرف زده بود. او گفته بود که توسعه بازی از آنچه فکر می کرده بیشتر طول کشیده است. خود کوجیما هر روز به انجام این بازی می پردازد و می خواهد تمام نقاط ضعف و باگ های آن را بفهمد و برطرف کند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.