راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هشتم - هفته‌ی ششم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی ششم

کیوان آمیرزاده 30 فروردین 1398 بدون دیدگاه
780 بازدید

چالش‌های هفته‌ی ششم فصل هشتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که در این هفته، شما باید از مناطق بسیار زیادی دیدن کنید تا چالش‌های این هفته را کامل کنید. در این مقاله، موقعیت دقیق مکان‌های خواسته شده در چالش‌ها را مشخص کرده‌ایم تا شما سریع‌تر بتوانید چالش‌های این هفته را کامل کنید.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

Fortnite

1- از سه منطقه‌ی خاص دیدن کنید.

در توضیحات این چالش گفته شده است که از یک خرگوش چوبی، خوک سنگی و یک لامای فلزی دیدن کنید. کافی است به مکان‌های مشخص شده بر روی عکس بروید تا این چالش را کامل کنید.

Fortnite

2- از 5 نقطه مرتفع نقشه دیدن کنید.

اگر به یاد داشته باشید، چالشی در فصل قبل وجود داشت که از بازیکنان می‌خواست تا از شمالی‌ترین، جنوبی‌ترین، شرقی‌ترین و غربی‌ترین نقطه‌ی نقشه دیدن کنند. این چالش از شما می‌خواهد تا از بلندترین نقاط نقشه دیدن کنید که مکان دقیق آن‌ها در عکس مشخص شده است.

3- سه نفر را در Lazy Lagoon یا Frosty Flights بکشید.

مود Solo بهترین جا برای کامل کردن این چالش است و مکان Lazy Lagoon نیز به دلیل تازگی خود، بازیکنان بیشتری را به خود جذب می‌کند که این مکان را به گزینه‌ی مناسب‌تری برای فرود تبدیل می‌کند. سعی کنید پس از فرود، سریع یک تفنگ را بردارید و صدای پاها را بدون آنکه دنبال آیتم دیگری بگردید دنبال کنید تا بازیکنان بدون سلاح را به راحتی بکشید. البته اگر مهارت بالایی در بازی دارید، لازم نیست که این کار را انجام دهید و با فرود در این منطقه، به صورت عادی بازی کردن خودتان را ادامه دهید و به راحتی 3 بازیکن را بکشید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در Fatal Fields فرود بیایید).

از 7 چالش این هفته، 4 چالش مربوط به فرود آمدن در مکان‌های خاص می‌شود که چالش‌های هفته‌ی ششم را بسیار حوصله سربر می‌کند. به هر حال شما باید در Fatal Fields فرود بیایید تا مرحله‌ی بعدی این چالش برای شما باز شود که صرفاً مربوط به فرود آمدن در مکان‌های مختلف است. دقت داشته باشید که بیش از یک مرحله را نمی‌توان در یک بازی کامل کرد.

Fortnite

5- گنج را بر اساس صفحه‌ی لودینگ پیدا کنید.

به مکان مشخص شده‌ بر روی عکس بروید و با نزدیک شدن به مکان مشخص شده، یک ستاره برای شما نمایان می‌شود که باید آن را بردارید.

6- با استفاده از اسلحه‌ی Flint-Knock Pistol یا Boom Bow یک بازیکن را بکشید.

این دو اسلحه، به تازگی به بازی اضافه شده‌اند که بهتر است به دنبال Flint-Knock Pistol بگردید (شبیه اسلحه‌‌ی کمری است که دزدان دریایی از آن استفاده می‌کردند) چراکه راحت‌تر قابل پیدا کردن است و میزان آسیب رسانی بیشتری نسبت به Boom Bow دارد. یک بازیکن را با این سلاح بکشید تا این چالش کامل شود. مودهای LTM بهترین منطقه برای کامل کردن این چالش هستند.

7- از دو آیتم قابل پرتاب مختلف در یک بازی استفاده کنید.

دقت داشته باشید که صرفا کافی است این آیتم‌ها را پرتاب کنید و لزومی ندارید هیچ گونه آسیبی به بازیکنی وارد کنید. برای مثال دینامیت، نارنجک و بمب رقصنده، از جمله آیتم‌هایی هستند که می‌توانید برای کامل شدن این چالش از آن‌ها استفاده کنید.
ستاره‌ی مخفی این هفته نیز در نزدیکی منطقه‌ی Lazy Lagoon قرار دارد که مکان دقیق آن بر روی عکس مشخص شده است.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.