GOT
یحیی رحیمی

تم مخصوص کنسول PlayStation 4 به مناسبت شروع فصل هشتم Game of Thrones

یحیی رحیمی 26 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,169 بازدید

سونی اخیرا دست و دل باز شده است و همین دیروز بود که یک تم مخصوص یک سالگی God of War را در اختیار کاربران PlayStation 4 داد. امروز نیز شاهد عرضه یک تم دینامیک جدید به ممینت شروع فصل هشتم و آخر سریال Game of Thrones هستیم.

این تیم هر دوی اژدهاهای آتشین و یخی را به تصویر کشیده است. همچنین این تم کاملا زنده و پویاست و می توان نفس کشیدن اژدهاها را مشاهده کرد. این تم توسط خود PlayStation رونمایی و عرضه شده است و در نوع خودش بسیار جالب و قابل توجه است و قطعا به مذاق کاربران این کنسول خود خواهد آمد.

سونی همچنین از آوتارهای Game of Thrones نیز رونمایی کرده است. این آواتارها House Sigil را نشان می دهند و شخصیت های زیادی از سریال را شاهد هستیم. به منظور دریافت هر دو تم و آواتارهای منتشر شده، لازم است که یک بار به حساب PSN خود روی مرورگر وارد شوید و سپس یه ویدیو کوتاه را تماشا کنید و سپس کدهای رایگان را به جایزه دریافت خواهید کرد.

این جوایز Game of Thrones نیز محدودیت زمانی دارند و در نتیجه هر چه زودتر، آن‌ها را دریافت کنید. البته خود سونی نیز به اعضای PlayStation VUE، قابلیت تماشای سریال به صورت رایگان را اهدا کرده است و می توانید به رایگان عضو سرویس HBO شوید.

Game of Thrones Theme

عرضه چنین تم و آواتارهایی به دلیل شروع فصل آخر Game of Throne از طرف سونی منطقی به نظر می رسد و دلیل آن نیز وجود بازی های مختلفی از این سریال پرطرفدار و جذاب است. اخیرا بازی های مختفی ماننند Reigns: Game of Thrones و همچنین Game of Thrones: Conquest را از توسعه دهندگان دیده ایم و همین می تواند دلیل خوبی برای انتشار این تم باشد.

همین الان تم مخصوص بازی تاج و تخت را دریافت کنید و از قسمت اول نیز لذت ببرید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.