Shadow of the Tomb Raider
یحیی رحیمی

تولید کننده Tomb Raider از احتمال توسعه نسخه های جدید خبر داده است

یحیی رحیمی 23 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,191 بازدید

سه گانه Tomb Raider در سال 2013 شروع شد و با نسخه Shadow of the Tomb Raider پایان یافت. به نظر می رسد که نسخه های جدیدی از این فرانچایز به زودی به بازارها عرضه شوند.

تولید کننده این سری به نام Jonathan Dahan در گفتگویی جدید گفته است که او شگفت زده خواهد شد اگر این فرانچایز با نسخه Shadow of The Tomb Raider به پایان برسد. او در این موردگفته است:

من واقعا شگفت زده خواهم شد اگر چیز بیشتری از این سری نبینم. ما قادر به این نیستیم که بگوییم چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، اما سورپرایز خواهم شد اگر دیگر چیزی در مورد این فرانچایز نشنویم.

فرانچایز Tomb Raider از قدیمی های صنعت بازی های ویدیویی است و اغراق نیست که بگوییم از بزرگ ترین هایش است. فیلم و بازی های این عنوان بسیار موفق بوده اند. شایعاتی نیز در مورد شروع دوباره فیلم های این سری با بازیگری Alicia Vikander شنیده می شود.

Dahan البته گفته است می خواهد پیشرفت های فناوری در این چند سال آینده را مشاهده کند و همان طور که می دانید، مایکروسافت قول داده است که در کنفرانس E3 امسال نسل بعدی کنسول های Xbox را معرفی کند. از آن سو سونی نیز به شدت مشغول توسعه PlayStation 5 است و ممکن است که نسخه بعدی Tomb Raider را نیز در نسل بعدی کنسول ها مشاهده کنیم.

بسته الحاقی جدید Shadow of The Tomb Raider به تازگی منتشر شده است و بازیکنان را در مقابل یک دشمن فوق العاده سر سخت قرار می دهد و به لذت بازی افزوده است. شما می خواهید Tomb Raider در جدیدترین نسخه خود به کجا سفر کند؟ بخش کامنت ها برای نظر های شما آماده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.