sniper elite v2 remastered
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Sniper Elite V2 Remastered مشخص شد

یحیی رحیمی 21 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,021 بازدید

سری بازی Sniper Elite تقریبا پیرامون شلیک کردن به سمت نازی ها و دیگر هم پیمانان آن‌هاست. البته شما قرار نیست آنچنان که باید شلیک کنید و نقش یک تک تیرانداز را برعهده خواهید داشت. در بازی Sniper Elite V2 Remastered قرار است که به عنوان یک اسنایپر به برلین بروید و نقش بزرگی در جنگ جهانی دوم داشته باشید.

هدف اصلی شما نیز جلوگیری از نازی ها در رسیدن به فناوری موشکی است و نباید بگذارید این فناوری به دست ارتش سرخ شوروی بیافتد. در این بازی باید دانشمندان و افراد مشهوری را به آن دنیا بفرستید و نگذارید که آن‌ها به هدف اصلی شان برسند. این فرانچایز طرفداران زیادی دارد و گیم پلی دوست داشتنی ارایه می دهد و حالا هیجان انگیز است که قرار است Sniper Elite V2 Remastered زودتر از زمانی که فکر می کردیم منتشر شود.

تاریخ انتشار این بازی روز 14 مه میلادی است و این همان تاریخی است که نسخه اصلی آن در سال 2012 منتشر شد. نسخه 2019 این بازی گرافیک به مراتب بهتری دارد و قرار است با رزولوشن 4K و کیفیت HDR به بازار عرضه شود. همچنین محیط و شخصیت های بازی نیز کاملا مدرنیزه شده اند و سیستم نور و رندر بازی نیز فوق العاده بالا رفته است و یک بازی کاملا جدید را پیش رو داریم.

از ویژگی های جدید می توان اسکن سوژه مورد نظر توسط اشعه X گفت که قابلیت جالب و به درد بخوری است. Sniper Elite V2 Remastered تمام DLC های نسخه اصلی را به همراه دارد و برای اولین بار نیز قرار است با شخصیت های جدیدی آشنا شویم و البته نباید چشم خود را روی بخش مولتی پلیر و Co-Op بازی بست و مود های مختلفی شبیه سری ندای وظیفه، انتظار ما را می کشند.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.