Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی نسخه نینتندو بازی Mortal Kombat 11 لو رفت: نیاز به آپدیت روز اول دارید

یحیی رحیمی 21 فروردین 1398 بدون دیدگاه
856 بازدید

اخیرا پیش فروش بازی Mortal Kombat 11 روی فروشگاه نینتندو Switch آغاز شده است و همین باعث شده است که اطلاعات جدیدی را از این بازی دریافت کنیم. نسخه مخصوص Switch بازی Mortal Kombat 11 قرار است با فایل نصبی 22.5 گیگابایت همراه باشد و البته 13 بسته الحاقی نیز در دسترس خواهد بود. البته باید بگوییم آن‌هایی که نسخه فیزیکی را خریداری می کنند، نیاز به دانلود آپدیت حجیم روز اول نیز دارند.

با توجه به اطلاعات مشخص شده، به نظر می رسد که داده های روی دیسک بازی تنها 6.5 گیگابایت حجم دارند و بازیکنان باید 15.9 گیگابایت آپدیت را دریافت کنند و برای انجام بازی نیز این کار واقعا ضروری است. این اولین بار نیست که یک بازی مخصوص Switch چنین آپدیت حجیمی دارد و آخرین بار نیز NBA 2K18 بود. مالکان کنسول نینتندو Switch اما لازم است که کمی حافظه داخلی خود را خالی کنند و خود دیسک بازی آنچنان که باید اطلاعات زیادی همراه ندارد.

همچنین 13 بسته الحاقی نیز در این فروشگاه دیده شده است و این عدد با نسخه Premium بازی یکی است و همچنین NetherRealm نیز قول داده است که 6 شخصیت جدید و 7 لباس و زره را در این بسته های الحاقی قرار دهد. اگر بگوییم هر کدام از بسته های الحاقی دارای یکی از این آیتم هاست، در نتیجه 6 هیرو و 7 بسته تزئینی داریم که سر جمع 13 می شود. نسخه Premium بازی Mortal Kombat 11 نیز برای پیش خرید در دسترس است و فعلا با قیمتی 100 دلاری به فروش می رود. تجربه بازی روی کنسول Switch با بقیه تفاوت دارد و تقریبا کنترلرهای آن تجربه جالبتری را در اختیار بازیکن قرار می دهد.

تنها دو هفته تا انشار Mortal Kombat 11 باقی مانده است و این بازی روز 23 آوریل برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.