Shadow of the Tomb Raider
یحیی رحیمی

پشتبیانی از Nvidia RTX با آپدیت جدید به Shadow of the Tomb Raider اضافه شد

یحیی رحیمی 5 فروردین 1398 1 دیدگاه
1,764 بازدید

Shadow of the Tomb Raider در نوع خودش فوق العاده زیبا و خوش ساخت است و تقریبا هر کسی که این بازی را تجربه کرده باشد، می تواند کیفیت گرافیکی فوق العاده آن را مشاهده کند. روی Xbox One X این بازی فوق العاده بود و حالا قرار است که با آپدیت جدید، زیباتر نیز شود.

جزئیات آخرین آپدیت بازی Shadow of the Tomb Raider روی فروشگاه استیم منتشر شده است و در میان آن‌ها اضافه شدن پشتیبانی از کارت گرافیک های Nnidia RTX بیشتر از همه به چشم می آید و همچنین قرار است که قابلیت پرتو معکوس سایه ها یا همان Ray-Trace نیز به بازی اضافه شود و از این به بعد می توانید Shadow of the Tomb Raider را بهتر از همیشه تجربه کنید.

قابلیت Ray Tracing شاید در نظر شما زیاد مهم نباشد اما با نگاه کردن به چندین ویدیو و بازی که دارای چنین قابلیتی هستید، مطمئنم که خود را مجاب به خرید یک PC با کارت گرافیک های RTX خواهید کرد و تفاوت از اینجا تا به آسمان است. این کارت گرافیک ها در ابتدا بسیار گران قیمت بودند اما آن حباب قیمتی از بین رفته است و می شود نگاهی به سوی آن‌ها نیز انداخت.

ناشر بازی در مورد آپدیت جدید گفته است که برای فعال کردن قابلیت Ray-Trace و همچنین DLSS نیازمند ویندوز 10 با آپدیت 1809 یا بالاتر و همچنین کارت گرافیک های RTX سری 20 و البته درایور Nvidia با نسخه 419.35 نیاز دارید. آپدیت جدید هیچ گونه تغییرات بزرگی را به همراه ندارد و تنها یک سری باگ های جزئی رفع شده اند.

Shadow of the Tomb Raider در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس است و همچنین بازی از طریق سرویس آنلاین مایکروسافت به نام Xbox Game Pass نیز در دسترس و اگر این بازی را تجربه نکرده اید، حتما آن را به شما پیشنهاد می کنیم، به خصوص اگر یک PC قدرتمند دارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ali431

    مهمان

    سلام خسته نباشید من بازیو از سایت شما دانلود کردم اما مثل اینکه قدیمی و فناوری اضافه نیست تو بخش سیتینگ
    لطفا لینک اپدیتو بدید برای کرک cpy

    پاسخ دهید