Devil May Cry 5
یحیی رحیمی

Devil May Cry 5 موفق به فروش 2 میلیون نسخه تنها در 2 هفته شده است

یحیی رحیمی 3 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,261 بازدید

بالاخره بعد از ماه ها اتنظار شاهد عرضه بازی Devil May Cry 5 بودیم و این بازی نیز از طرف منتقدان امتیازهای بسیار خوبی دریافت کرد و حالا می توانیم ببینیم که فروش بازی نیز بسیار خوب بوده است و تنها بعد از دو هفته گذشت از انتشار بازی، 2 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

در تازه ترین اطلاعیه ای که توسط کمپانی CapCom منتشر شده است، مشخص شده است که Devil May Cry 5 بیش از 2 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است و این رقم تنها بعد از 2 هفته گذشت از انتشار بازی به ثمر رسیده است و نشان از موفقیت بازی است.

در حالی که 2 میلیون نسخه ممکن است عدد بزرگی برای شما نباشد و میان فرانچایزهای دیگر نیز واقعا به چشم نیاید. اما برای بازی که 10 سال از انتشار نسخه قبلی آن گذشته است و همچنین تنها 2 هفته از عرضه آن سپری شده است، رقمی فوق العاده است. البته یک موضوع دیگر نیز وجود دارد و فروش 2 میلیون نسخه به منظور فروش مستقیم به بازیکنان نیست و این تنها میزان فروخته شده به خرده فروشی هاست.

در دنیای امروز اما فروش فیزیکی بازی ها بسیار کاهش یافته است و فروش دیجیتالی جای آن را گرفته است و در این مورد نیز باید بگوییم که اگر میزان فروش فیزیکی و دیجیتالی به مشتریان را سر هم حساب کنیم، بازهم شاهد 2 میلیون نسخه خواهیم بود. نسخه پنجم سری بازی Devil May Cry بازگشت دانته را جشن گرفته است و طرفداران را مجذوب خود کرده است.

گفتنی است که انتشار بازی تنها اول کار است و قرار است روز اول آوریل شاهد انتشار اولین DLC بازی به نام Bloody Palace باشیم. در حالت جدید بازی قادر به مبارزه با دشمنان زیادی خواهید بود و باید توانایی خودتان در مقابله با حریفان بسنجید و ببینید که چقدر دوام خواهید آورید. موسیقی متن بازی نیز منتشر شده است و می توانید به آن نیز جدا از بازی گوش دهید.

Devil May Cry 5 در حال حاضر در دسترس کنسول های PS4، Xbox One و PC است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.