Days Gone
یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از نوع سلاح ها و مبارزات نزدیک بازی Days Gone منتشر شد

یحیی رحیمی 27 اسفند 1397 بدون دیدگاه
528 بازدید

به تازگی جزئیات فوق العاده زیادی از بازی Days Gone در دسترس ما قرار گرفته است و می دانیم که این بازی به صورت جهان باز است و همچنین بخش هایی از نقشه بزرگ آن را مشاهده کردیم و البته چندین اسکرین شات از مراسم عروسی شخصیت اصلی و البته سلاح های مورد استفاده او. حالا به لطف وبلاگ رسمی PlayStation جزئیات جدیدی را از بازی در دست داریم و می توانیم نحوه عملکرد سلاح ها و همچنین حملات و مبارزات تن به تن را بفهمیم.

به نظر می رسد که سلاح ها در 5 سطح مختلف قرار دارند و اولین سطح آن‌ها نیز آشغال خوانده می شود! و البته سطح پنجم نیز حالت نیروهای ویژه. بازیکنان می توانند آمار و ارقام سلاح ها را ببیند و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند و به گفته توسعه دهنده، انتخاب سلاح ها به این آسانی که فکر می کنید نیست و باید به جزئیات زیادی دقت و کنید و بهترین سلاحی که به سبک بازی شما می خورد را انتخاب کنید.

میزان نفوذ گلوله ها یکی از پارامترهایی است که باید توجه زیادی روی آن بگذارید و این موضوع به شما اجازه می دهد تا زودتر حریف را به درک واصل کنید و اگر خدای ناکرده گلوله های شما رو به اتمام باشند که البته این زیاد در Days Gone اتفاق می افتد، با داشتن گلوله های پرنفوذ می توانید در کسری از ثانیه حریف را از پا در آورید. در عین حال جزئیاتی در مورد نبردهای نزدیک به هم نیز منتشر شده است.

قرار است که قابلیت هدف گیری خودکار در بازی به کار رود که به صورت خودکار روی بازیکن نزدیک خود قفل خواهید شد و همچنین در فواصل نزدیک نیز می توانید مانور بهتری روی ضربات و حمله های وارده داشته باشید. شخصیت اصلی که Deacon نام دارد نیز دارای یک نشانگر میزان نفس و استقامت خواهد بود و مانند سری بازی Dark Souls تا سطح مشخصی قادر به پریدن و کناره گیری از حملات وارده خواهید بود.

قرار است که Days Gone در تاریخ 26 آوریل برای کنسول PS4 منتشر شود و تقریبا شاهد 30 ساعت داستان خواهیم بود و همان طور که می دانید این بازی تازه طلایی شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.