Days Gone
یحیی رحیمی

Days Gone طلایی شد؛ ایستگاه بعدی انتشار!

یحیی رحیمی 18 اسفند 1397 بدون دیدگاه
578 بازدید

سونی انحصاری های زیادی در دست دارد و به خوبی بار خود را برای پایان دادن به نسل هشتم بسته است و هیچ کمپانی هم نمی تواند حتی نزدیک انحصاری های کنسول محبوبش PS4 شود. Days Gone از آن دسته انحصاری های سونی است که همگی مدت زیادی است منتظر انتشارش هستیم و با عنوان فوق العاده ای مواجه هستیم. بازی قرار بود که در ماه فوریه منتشر شود اما تاخیر خورد و بالاخره شاهد انتشارش در ماه آوریل هستیم.

از امروز دقیقا یک ماه به انتشار Days Gone مانده است و استدیو Sony Bend تایید کرده است که بازی به حالت طلایی درآمده است. در توییتی که منتشر شده است، استدیو بازی گفته است که توسعه بازی واقعا ماجراجویی دور و درازی بوده است و نمی توانند تا روز 26 آوریل و تجربه بازی توسط بازیکنان صبر کنند! همچنین می توانید تصویر تیم توسعه بازی را نیز ببینید که الحق تعداد زیادی هستند!

شاید برایتان سوال باشد که مفهوم طلایی شدن به چه معنایی باشد و باید بگوییم که وقتی یک بازی طلایی می شود، دیگر آماده ارسال به فروشگاه های مختلف است و بازی روی دیسک های نوری رایت شده است و حالا تنها عرضه بازی پیش رویش قرار دارد. حالا شاید بازی یک آپدیت روز اول داشته باشد اما باید بگوییم که اولین بازی که شما دریافت می کنید حالا تمام شده است و Days Gone به سمت فروشگاه ها روانه شده است.

Days Gone یک دنیای جهان بازی و زامبی محور را در اختیار ما گذاشته است و باید بگوییم که دنیای بازی پر از خلاقیت های زیاد است و داستان آن نیز بازیکن را درگیر خود خواهد کرد و به گفته سونی، ممکن است این بازی شیوه جدیدی در بازی های ژانر ترس و بقا ایجاد کند. هر چه که باشد Days Gone فوق العاده است و تنها یک ماه دیگر باید برای انتشار بازی روی PS4 صبر کنیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.