دانلود بازی Quest Hunter برای PC
دانلود بازی Quest Hunter برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Quest Hunter برای PC

پارسی گیم 28 اسفند 1397 بدون دیدگاه
8,708 بازدید

دانلود بازی Quest Hunter برای کامپیوتر

بازی‌های هنری که در سبک نقش آفرینی ساخته می‌شوند، در اکثر مواقع، تجربه‌ای متفاوت و دوست داشتنی به بازیکنان ارائه می‌دهند. این بازی‌ها با اضافه کردن المان‌های کمدی در کنار دنیایی رنگارنگ با طراحی هنرمندانه، یک تجربه‌ی آرامش بخش را فراهم می‌سازند. بازی Quest Hunter نیز جزو همین دسته از بازی‌ها است که در سبک نقش آفرینی، پازل‌ها، گنج‌ها و مأموریت‌های زیادی را در برابر شما قرار می‌دهد تا بازیکن را برای ادامه دادن بازی، مشتاق نگه دارد. شما قادر هستید تا این بازی را به صورت تنهایی یا در کنار دوستان خود تا چهار نفر تجربه کنید. این بازی مستقل، توسط 2 Zombie Games توسعه‌یافته است و ماجراجویی نسبتاً جذابی را برای شما فراهم می‌کند.

داستان بازی در یک دنیای کاملاً تاریک جریان دارد؛ جایی که هیچ‌گونه قانونی وجود ندارد و آتش بهترین گنج و بیل شما بهترین دوستتان است. دنیای پر هرج‌ومرج بازی، حتی برای شخصیت‌های منفی داستان هم مشکلات زیادی به وجود آورده است که این مسئله سخت بودن کار قهرمانان در این دنیا را نشان می‌دهد. شما در طول بازی باید مأموریت‌های متفاوتی را انجام دهید و با جستجو در این دنیای تاریک، وسایل مورد نیاز مربوط به اردوگاه خود را پیدا کنید. اصلی‌ترین هدف شما در بازی، پیدا کردن گنج‌های ارزشمند متفاوت از طریق حل کردن پازل‌های مختلف است اما این بدان معنی نیست که بازی داستان نداشته باشد. شما با انتخاب دیالوگ‌ها و دوراهی‌های پیش رویتان، روند داستان بازی را مشخص خواهید کرد و به شیوه‌ی دلخواه خود می‌توانید داستان بازی را جلو ببرید. دشمنان اصلی شما، معمولاً نقشه‌های پلید بزرگی دارند و یکی از اهداف شما قبل از شکست دادن آن‌ها، پیدا کردن جزئیات نقشه‌ی شیطانی آن‌ها است تا در طول زمان بتوانید دنیا را از تاریکی نجات دهید. مبارزات بازی، بسیار سریع است و اگر شما بتوانید شخصیت خود را به درستی ارتقا دهید، می‌توانید او را تبدیل به یک نیروی کشنده‌ی توقف‌ناپذیر تبدیل کنید و اکثر دشمنان رده پایین بازی را با سرعت و راحتی بالایی از بین ببرید. سلاح‌ها و زره‌های زیادی در بازی قرار گرفته است اما تمرکز بیشتر بازی بر روی ارتقای زره‌های فعلی است تا پیدا کردن سلاح‌ها و آیتم‌های جدید. برخی از گنج‌هایی که در طول بازی پیدا می‌کنید، به شما در مبارزات بازی کمک بزرگی می‌کند و کار شما را ساده‌تر می‌کند.

اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی و ماجراجویی با گرافیکی هنری هستید، Quest Hunter با مبارزات سریع خود، می‌تواند چندین ساعت شما را مجذوب به خود کند. پیدا کردن گنج‌ها به واسطه‌ی حل معماها، جالب و سرگرم کننده است که دلیل خوبی برای تجربه‌ی این عنوان به حساب می‌آید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP SP2 or higher
Processor: 1.4GHz or faster
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics Card supported shader 3.0
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the Dark World. The world that is ruled by its own laws. The world where fire is the main treasure, and a shovel is a loyal friend and assistant. There’s enough trouble for villains here but there’s double trouble for heroes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.