Control
یحیی رحیمی

بازی Control در تابستان سال 2019 عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 21 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,042 بازدید

تقریبا برای همیشه می دانستیم که بازی Control که یک اکشن سوم شخص ساخته Remedy Entertainment است، قرار است که در سال 2019 عرضه شود. توسعه دهنده اما در مورد اعلام تاریخ عرضه بازی محافظه کارانه عمل کرده است و حالا به نظر می رسد که شاهد یک تاریخ واقعی برای انتشار این بازی جذاب هستیم. بر اساس گزارش جدید Game Informer عنوان Control در تابستان سال جاری منتشر خواهد شد.

این بازی در مورد دختری به نام Jesse Faden است که بعد از یک واقعه ناخوشایند در کودکی اش به دنبال پاسخ آن به مقر Federal Bureau of Control می رود و این آژانس نیز وظیفه بررسی و مطالعه فرازمینی ها را برعهده دارد. مقر اصلی توسط نیروهای شناخته شده ای به نام Hiss اشغال می شود و حالا Jesse باید راه خود را از میان راه روهای تاریک و مخوف پیدا کند و نیروی Hiss را شکست دهد و البته جواب سوال های خود را نیز پیدا کند.

تاریخ انتشار بازی در زمان جالبی افتاده است و همان طور که می دانید ماه ژوئن، ماه رویداد E3 است و انتشارش در آن زمان می تواند سر و صدای زیادی به پا کند و تبلیغ خوبی برای بازی باشد. همچنین ماه ژوئیه نیز ماه خلوتی از دیدگاه انتشار بازی های ویدیویی است و انتشار Control در این ماه می تواند به فروش بازی کمک کند. شهریور اما ماه انتشار بازی های بزرگ است و باید دید که ناشر بازی چه زمانی را برای عرضه آن در نظر گرفته است.

خوشبختانه استدیو Remedy از زمان E3 2018 اطلاعات زیادی را در اخیار ما گذاشته است و چند روز پیش نیز در مصاحبه ای با کارگردان بازی مشخص شد که قرار است محتواهای بعد از انتشار زیادی در دسترس بازیکنان قرار گیرد و همچنین حالت Photo Mode نیز در بازی حاضر خواهد بود و البته خبری از ریز تراکنش ها نیز نیست. Control قرار است که روی پلتفرم های Xbox One، PS4 و PC عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.