devil may cry 5
یحیی رحیمی

مدیرعامل Capcom بعد از نقدهای مثبت Devil May Cry 5؛ Capcom بازگشته است!

یحیی رحیمی 16 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,278 بازدید

همه سالهای دور Capcom را به یاد داریم، این کمپانی بخشی از کودکی ما را تشکیل داده است و نمی توان به راحتی از کنار سری بازی Devil May Cry و دیگر بازی های جذاب این کمپانی گذشت. چند سالی است که این کمپانی افت کرده است و حالا اما مدیرعامل بخش آمریکا کمپانی Capcom پیام مهمی برای طرفداران دارد.

به تازگی نقدهای بازی Devil May Cry 5 منتشر شده است و بسیاری باور دارند که این بازی فوق العاده است و Capcom کار فوق العاده ای با انتشار این بازی انجام داده است. با انتشار بررسی های اولیه بازی، تهیه کننده Capcom یک ویدیو کوتاه در حساب توییتری خود از مدیرعامل کمپانی به اشتراک گذاشته است و در آن Kiichiro Urata را می بینیم که با استایل دانته می گوید: Capcom بازگشته است! سپس یک صدای Yeah بلند به گوش می رسد و نشان می دهد که Walker، تهیه کننده استدیو، از این موضوع هیجان زده است.

Urata البته کاملا حق دارد. چند سالی است که Capcom کارهای خوبی منتشر کرده است و توانسته اند که از پس مشکلات موجود بربیایند و شاهد انتشار بازی هایی مانند Resident Evil 7 و اخیرا نیز نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 بودیم و البته نباید از موفق بی حد و حساب Monster Hunter: World در سال گذشته گذشت. همچنین عنوان Mega Man 11 نیز نقدهای خوبی دریافت کرد و در کل چند سالی است که بازی های خوبی را منتشر کرده است.

urata capcom

حالا که Devil May Cry با نسخه پنجم خود بازگشته است و باید گفت که Capcom روزهای دور واقعا برگشته است و باید بگوییم که خوش برگشتی! بازی های دیگری مانند Dragon’s Dogma 2 نیز در راه هستند و انتظار داریم که هر بار یک بازی بهتر را از این کمپانی خوش نام ببینیم. باید بگوییم که Devil May Cry 5 فردا جمعه برای کنسول های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد و شاهد بازگشت دانته، نیرو و شخصیت جدید V هستیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.