Cassie-Cage-Mortal-Kombat-11
یحیی رحیمی

Cassie Cage و Kano را در تریلر گیم پلی Mortal Kombat 11 تماشا کنید

یحیی رحیمی 17 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,134 بازدید

امروز استدیو NetherRealm یک تریلر ویدیویی داستان محور و جدید از بازی Mortal Kombat 11 منتشر کرده است و حالا شاهد گیم پلی خشن و جذابی از شخصیت های Cassie Cage و Kano هستیم و جزئیات نیز از سر و کول تریلر بالا می رود.

در تریلر گیم پلی جدید ما شاهد حرکات بیشتری از Cassie هستیم و همچنین چندین نوع تفنگ و ضربات مهیبی را نیز مشاهده می کتیم. به نظر می رسد که Cassie با سرعت زیادی به حریفان خود نزدیک می شود و نفس از آن‌ها بریده است. همچنین نگاهی به Fatality او داریم و واقعا صحنه خشونت باری است. من سورپرایز را برای خودتان نگه می دارم و پیشنهاد می کنم که حتما ویدیو را ببینید اما ممکن است محبوب ترین ضربه آخر بازی Mortal Kombat 11 باشد.

در ویدیو همچنین شخصیت Kano را مشاهده می کنیم که بازهم حمله های کثیف خود را تکرار می کند و البته شاهد چاقوی مشهور او نیز هستیم و باید بگوییم که Kano واقعا شخصیت دیوانه ای است و از هر کاری برای شکست دادن حریفش استفاده می کند. Kano همیشه از شخصیت های مورد علاقه سری بازی Mortal Kombat بوده است و به نظر می رسد که در نسخه یازدهم نیز شاهد مبارزات سنگین و جذاب او باشیم.

همان طور که شاید شنیده باشید، اخیرا فردی تمام شخصیت های موجود در Mortal Kombat 11 را فاش کرده است و با این حساب تنها 3 شخصیت جدید به نسخه یازدهم اضافه شده است و باید دید که هنگام عرضه بازی برای کنسول های PS4، Xbox One، Switch و البته PC چه در انتظار ما خواهد بود. پیشنهاد می کنیم حتما این ویدیو گیم پلی را از دست ندهید و باید تاکید کنم که خشونت موجود ممکن است زیاد به مذاق شما خوش نیاید.

مانند همیشه می توانید نظر خود را در مورد این ویدیو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.