Anthem
یحیی رحیمی

Anthem باعث خرابی کنسول PS4 کاربران شده است؛ درخواست برای بازپس‌گیری پول!

یحیی رحیمی 14 اسفند 1397 بدون دیدگاه
677 بازدید

یکی دو هفته پیش بود که عنوان بزرگ Anthem منتشر شد و با نقدهای منفی مواجه شد و چندان به دل بازیکنان خوش نیامد. این بازی دچار مشکلات بزرگی در زمان انتشار شد و حتی در بعضی کشورها این بازی تخفیف خورد و با این وجود نیز تغییر چندانی پیش نیامد. حال بزرگ ترین مشکل پیش روی EA است و به نظر می رسد که بازی روی کنسول PS4 عملکرد مناسبی نداشته است.

گزارش های متعددی در وبسایت Reddit منتشر شده است و به نظر می رسد که این بازی باعث کرش کردن کنسول PS4 بازیکنان می شود. یکی از بازیکنان در این مورد گفته است که هنگام بازی کردن Anthem با اخطار روبه رو می شود و بعضی اوقات به منو اصلی بازی منتقل می شود و بعضی اوقات نیز به طور کامل از بازی بیرون انداخته می شود و جالب است که اگر بخواهید Matchmake کنید، کنسول کاملا خاموش می شود.

این مشکل توسط افراد زیاد دیگری نیز روایت شده است و به گفته آن‌ها بدترین قسمت این است که کنسول به طور کامل خاموش می شود و انگار که کنسول از برق کشیده شده است. این باعث می شود که کنسول به بازسازی خود و هارد بپردازد. یکی از بازیکنان گزارش داده است که به دلیل باز کردن Anthem کنسول او از کار افتاده است و دیگر روشن نمی شود.

هنوز مشکل کار مشخص نیست و این مشکل باعث شده است که بسیاری از بازیکنان درخواست بازپس گیری پول خود از سونی بکنند و سونی نیز بعد از مدتی دیگر بخش بازپس گیری پول Anthem را از کار انداخته است و به EA اطلاح داده است که بازی آن‌ها مدام روی PS4 کرش می کند. هنوز EA و BioWare هیچ گونه پاسخی به سوالات کاربران نداده اند و این بدترین بخش داستان است. اگر استدیو بازی جوابی به این مشکل بدهد حتما به اطلاع شما خواهیم رساند. به نظر می رسد که نسخه PC و Xbox One مشکلی نداشته باشد.

شما از تجربه خودتان برایمان بگویید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.