borderlands 2
یحیی رحیمی

Borderlands 3 به این زودی معرفی نخواهد شد؛ Brother in Arms جدید هنوز تحت توسعه

یحیی رحیمی 13 اسفند 1397 بدون دیدگاه
807 بازدید

Borderlands 3 از آن بازی های مورد انتظار است و طرفداران زیادی منتظر معرفی و انتشار بازی هستند. همچنین Gearbox که استدیو بازی است نیز بارها تحت سوال های زیاد طرفداران قرار گرفته است و از آنجایی که با بازی بزرگی سر و کار داریم، استدیو بازی فعلا عجله ای برای انتشار و معرفی اصلی ندارد.

یکی دیگر از بازی های مورد انتظار این استدیو نیز Brothers in Arms جدید است که برای مدتی است تحت توسعه قرار دارد و همچنین هنوز مانند Borderlands 3 به طور رسمی معرفی نشده است و تنها گمانه زنی هایی در مورد آن شنیده ایم. حالا طرفداران امان از استدیو بازی بریده اند و بالاخره رئیس استدیو در حساب توییتری خود به سوال های کاربران جواب داده است.

او گفته است که Bothers in Arms جدید هنوز تحت توسعه است و همچنین توسعه دهندگان نیز مایل به در اختیار گذاشتن جزئیات بازی نیستند و باید بیشتر صبر کرد. در سوال دیگری از او پرسیده شد که چرا Gearbox بازی هایی که همه از آن خبردار هستند را معرفی نمی کند و چرا روی محافظه کاری پافشاری می کند؟ به نظر می رسد که توسعه دهندگان از پایان کار می ترسند و می خواهند تنها زمانی آن را منتشر کنند که دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

Borderlands 3 هنوز توسط استدیو تایید نشده است و توسعه دهنده نیز گفته است که هر موقع بازی آماده شد آنگاه معرفی خواهد شد. Randy Pitchford در ادامه گفته است که دیگر همه می دانند که ما روی چند پروژه کار می کنیم و همچنین یک نسخه از Borderlands نیز در میان آن‌ها قرار دارد و نمی تواند که نگرانی دیگران را کنترل کند و تنها می تواند در مورد روند ساخت بازی نگران باشد و هر گاه که بازی کامل شد و در حدی بود که بتوان آن را منتشر کرد، آنگاه یک معرفی کامل از آن را شاهد خواهیم بود.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.