یحیی رحیمی

خلاصه ای از داستان سری بازی Devil May Cry را در تریلر جدید تماشا کنید

یحیی رحیمی 12 اسفند 1397 بدون دیدگاه
969 بازدید

بازی هایی که چندین نسخه از آن‌ها منتشر می شود و حالت ادامه دار دارند، معمولا نیاز به آن دارند که بازیکن داستان نسخه های قبلی را درک کرده باشد و با آگاهی کامل به سمت نسخه جدید برود. این همیشه یکی از مشکلات بازی کننده ها بوده است و اما توسعه دهندگان Devil May Cry 5 راهی برای این مشکل اندیشیده اند و می خواهند که همه از بازی آن‌ها لذت ببرند.

شاید برایتان سوال باشد که Nero شخصیت اصلی داستان کیست و چگونه به این نقطه رسیده است. Capcom یک تریلر جدید از خلاصه داستان این بازی تا به حال منتشر کرده است که تمامی داستان را در چند دقیقه برای طرفداران کوتاه کرده است و خوشبختانه Devil May Cry 2 نیز کمترین حضور را در این تریلر دارد.

Devi May Cry 5 سالها بعد از نسخه چهارم بازی اتفاق می افتد و در این نسخه از بازی همراه Nero در ماموریتی برای نجات شهر Red Grave خواهیم بود. یک موجود سحرآمیز دست قدرتمند او را جدا کرده است و به لطف مکانیک Nico این باز بار دیگری برایش ساخته شده است. این بازوی فلزی در چند نوع مختلف است و هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی و توانایی منحصر به فرد خود هستند.

البته که Devil May Cry بدون وجود شخصیت Dante شکل نمی گیرد و او با قدرت کامل و نشان و توانایی ها خاص خود بازگشته است و البته حالا قابلیت هایی مانند استفاده از موتورسیکلت به عنوان لانچر و نصف کردن آن به دو شمشیر اره مانند نیز اضافه شده اند. همچنین یک شخصیت مجهول با اسم رمز V به بازی اضافه شده است و او نیز دارای استایل بازی خود است و اینکه چگونه می خواهد به بازی اضافه شود تا به حال مجهول مانده است.

Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارس برای Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد و می توانید ویدیو جمع بندی داستان را نیز مشاهده کنید و به یاد داشته باشید که این تریلر ممکن است داستان نسخه های قبلی را اسپویل کند و مواظب این باشید!

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.