یحیی رحیمی

سونی از کنفرانس China Hero Project در تاریخ 7 مارس خبر داد

یحیی رحیمی 10 اسفند 1397 بدون دیدگاه
670 بازدید

سونی به تازگی اعلام کرده است که یک برنامه نمایش بهاری برای پروژه China Hero Project خواهد داشت و این کار به منظور ارایه پشتیبانی بیشتری برای توسعه دهندگان چینی است که قرار است بازی های انحصاری کنسول PS4 را تولید کنند. این برنامه قرار است که در تاریخ 7 مارس برگزار شود و احتمالا شاهد معرفی یک بازی جدید هستیم.

سونی اعلام کرده است که تنها قرار است در مورد بازی هایی که معرفی شده اند به عنوان یک پروژه حرف بزند و البته که بازی های جدید نیز قرار است معرفی شوند. ماه اوت سال پیش بود که سونی اطلاعاتی در مورد پروژه های جدیدی مانند Lost Soul Aside، Project Boundary، Kill X، Hardcore Mecha و Pervader در اختیار ما قرار داد و توسعه دهنده های چینی به دنبال این پروژه ها هستند. به نظر می رسد که این بازی های نام برده در مراسم بهاری سونی حاضر باشند و اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها دریافت کنیم.

سونی همچنین چندین پوستر در این مورد منتشر کرده است که جزئیات ریز آن اشاره به رازهای پنهانی دارد و هر کس که بتواند این رازها را پیدا کند، پاداش خوبی دریافت می کند. پروژه China Hero در اواسط سال 2016 دست به کار کرد و هدف آن حمایت از توسعه دهنده هی چینی است که قابلیت ساخت محتواهای فوق العاده خوب را دارند. تقریبا بیش از 400 بازی و دمو آماده کار شد و تنها 10 عدد از آن‌ها به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

بعضی از این بازی ها مخصوص PS VR هستند و بعضی نیز تنها مخصوص PS4. در زیر می توانید اسم این بازی ها را ببینید و تنها می توانیم تا 7 مارس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها منتظر بمانیم. با ورود این بازی ها به چرخه بازی های کنسول PS4، شاهد یک انقلاب بزرگ هستیم و همین می تواند باعث پیش راندن PS4 به رده های بالاتری شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.