watchdogs 2
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Watchdogs 3 امسال منتشر خواهد شد، لندن شهر اصلی بازی

یحیی رحیمی 7 اسفند 1397 بدون دیدگاه
879 بازدید

از زمان انتشار بازی Watchdogs 2 تا به حال شایعاتی در مورد نسخه بعدی بازی نشنیده ایم و یوبی‌سافت نیز علاقه ای به صحبت در مورد ادامه این سری نداشته است. هر چند که نسخه اول بازی آنچنان که باید نبود و شاهد بهبودهایی در نسخه دوم بازی بودیم. به تازگی شایعاتی در مورد Watchdogs 3 منتشر شده است که جزئیات جالبی را از زمان انتشار آن و همچنین شهر موجود در بازی در اختیار ما قرار می دهد.

این اطلاعات توسط کاربری پست شده است و اطلاعاتی در مورد یک عنوان معرفی نشده در اختیار ما قرار داده است. این شایعه می گوید که شاهد انتشار Assassin’s Creed بعدی در سال 2019 نخواهیم بود که این موضوع را خود یوبی‌سافت نیز تایید کرده است. به جای Assassin’s Creed ما شاهد انتشار Watchdogs 3 خواهیم بود و این اتفاق دقیقا در سال 2016 نیز تکرار شد.

بر اساس صحبت های این کاربر، Watchdogs 3 در شهر لندن روایت خواهد شد و البته خود یوبی‌سافت در پایان بازی Watchdogs 2 نیز اشاراتی به این شهر داشت. در Watchdogs 3 شاهد انتخاب جنسبت بازیکن اصلی خواهیم بود اما هیچ تاثیری روی داستان نخواهد گذاشت و در نتیجه شاهد یک شخصیت جدید نیز هستیم. همچنین تمرکز بیشتری روی هک صورت خواه گرفت و همچنین مبارزه نیز بیشتر به سمت استفاده از چاقو و سلاح های کمری خواهد رفت.

شایعه مطرح شده بسیار پر جزئیات است و نمی توان واقعا اطمینان زیادی به آن داشت. البته یک منبع دیگر تایید کرده است که Watchdogs 3 داستان شهر لندن را روایت می کند و البته یکی از نویسندگان Kotaku نیز همین موضوع را تایید کرده است. چند روز پیش بود که یوبی‌سافت تایید کرد که به دنبال انتشار 3 یا 4 بازی سطح اول در سال 2019 است و در نتیجه Watchdogs 3 می تواند یکی از آن‌ها باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.