دانلود بازی Hitman Sniper برای اندروید و آیفون
پارسی گیم

دانلود بازی Hitman Sniper برای اندروید

پارسی گیم 2 اردیبهشت 1403 بدون دیدگاه
6,263 بازدید

دانلود بازی هیتمن اسنایپر برای اندروید

زمانی که بحث سبک مخفی کاری در صنعت گیم به میان بیاید، بدون شک گیمرها در ابتدا به یاد سری دوست داشتنی Hitman خواهند افتاد. این بازی‌های جذاب که به دست کمپانی Square Enix منتشر می‌شوند، درباره قاتلی مرموز بوده که در هر شماره، به انجام مأموریت‌های مختلف و نابودی افراد قدرتمند و شروری می‌پردازد. اخیران نیز نسخه‌ای برای موبایل منتشر شده است.

قاتلی بر روی سقف

بازی Hitman Sniper یکی از شماره‌های جدید سری Hitman است که مسیر خود را به سوی بازار بازی‌های موبایلی پیدا کرده است. این بازی شما را در نقش قاتل معروف سری یعنی مأمور 47 قرار می‌دهد که این بار باید به انجام مأموریت‌هایی بر روی سقف آسمان‌خراش‌ها بپردازد. شما اسلحه‌ای تک تیرانداز به دست دارید و باید به وسیله آن، اهداف را از بین ببرید.

متفاوت از دیگر نسخه‌ها

بازی Hitman Sniper در ظاهر و گیم پلی، تفاوت زیادی با سایر آثار این فرنچایز دارد. به‌عنوان‌مثال دیگر قرار نیست تا شاهد المان‌های پیچیده مخفی کاری و قرار گرفتن در نقش افراد مختلف باشیم. این بار شما باید بر روی اهدافی که در مقابل دوربین تک تیراندازتان قرار می‌گیرند، واکنش سریعی نشان داده تا بتوانید با کشتن آن‌ها، به جمع آوری پول و امتیاز دست یابید.

یک قرارداد، یک جسد

مراحل و المان‌های گیم پلی بازی Hitman Sniper به شدت خاص و تازه هستند و نمونه‌ای برایش کمتر وجود دارد. اهداف مختلف در دنیای بازی، به شدت اعتیادآور و سرگرم کننده است. همچنین گرافیک زیبای بازی نیز چشمانتان را خیره کرده و تا انتها شما را درگیر می‌کند. پس اگر به بازی‌های هیجان انگیزی که شما را در نقش قاتل قرار دهد علاقه دارید، این عنوان برای شما است.

ویژگی‌های بازی Hitman Sniper

  1. بیش از 150 مأموریت جذاب
  2. قراردادهای قتل متنوع
  3. گرافیک زیبا و خیره کننده
  4. قابلیت ارتقای اسلحه‌ها
  5. مکان‌ها و ساختمان‌های مختلف
  6. کسب امتیاز و خرید وسایل جدید

بازی Hitman Sniper عنوانی در سبک مخفی کاری و اکشن است. شما در نقش قاتل معروف سری Hitman یعنی مأمور 47 قرار گرفته و باید به هدف اهدافتان از روی زمین بپردازید. اسلحه مورد نظر شخصیت اصلی یک تفنگ تک تیرانداز بوده و مکان بازی نیز سقف ساختمان‌های شهر است. پس دست به کار شده و این عنوان جذاب را تجربه کنید.

بازی Hitman Sniper هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hitman Sniper: The Shadows و Boom Beach را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hitman Sniper برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Hitman Sniper
Hitman: Sniper
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: SQUARE ENIX Ltd
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v1.8.277076
  • سیستم عامل: اندروید
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 850 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید.
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه com.squareenixmontreal.hitmansniperandroid دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android/Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.