دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای PC
دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای PC پارسی گیم

دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای PC

پارسی گیم 17 آذر 1400 3 دیدگاه
6,013 بازدید

دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای کامپیوتر

شبیه‌سازها یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی هستند و روزبه‌روز عناوین جذاب و متفاوت بیشتری زیر سایه آن پرورش می‌یابد. امروزه تمامی فعالیت‌های جذاب و مهیج در دنیای واقعی را می‌توانید به‌صورت مجازی در قالب یک بازی ویدیویی تجربه کرده و از آن لذت ببرید. یکی از این فعالیت‌های سرگرم‌کننده، شکار در طبیعت است که عناوین زیادی برایش منتشر شده است. بازی theHunter Call of the Wild از استودیو Expansive Worlds عنوانی کامل و بزرگ با محوریت این سوژه است که دقیق‌ترین تجربه از شکار را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Mississippi Acres Preserve نیز برای بازی منتشر شده و محتوای آن را گسترده‌تر کرده است.

theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserveهمچنین سازندگان این بازی با ارائه به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی، دائم محتوای تازه و جدیدی به بازی اضافه می‌کنند تا از تکراری شدنش جلوگیری کنند. در جدیدترین بسته الحاقی بازی که Mississippi Acres Preserve نام دارد منطقه جدیدی به اسم ایالت Magnolia به بازی اضافه شده که به دلیل وفور گونه درختی با همین اسم نام‌گذاری شده است. این منطقه زیبا و مردابی مملو از موجودات جدید برای شکار است که مشهورترین آن‌ها، روباه خاکستری است. علاوه بر این سلاح شکاری جدیدی با نام KULLMAN. 22H به بازی اضافه شده و طیف سلاح‌های بازی را گسترده‌تر کرده است.

طبق ادعای سازندگان، بازی theHunter Call of the Wild بزرگ‌ترین و بهترین نسخه شبیه‌سازی‌شده از شکار حیوانات است و تنوع و وسعت دنیای آن شما را مدهوش می‌کند. علاوه بر گرافیک خیره‌کننده بازی که تمام عناصر را به شکلی واقع‌گرایانه به تصویر کشیده است، حیوانات مختلفی مانند انواع پرندگان، آهو، گوزن و… را نیز می‌توانید داخل این محیط زیبا شکار کنید که هر کدام رفتار متفاوتی داشته و به روش‌های مختلفی برای شکار کردن آن‌ها نیاز خواهی داشت.

دسترسی به سلاح‌های مختلف شکاری، تله‌ها و ابزارهای مختلف پیشرفته که هر کدام در امری مختلف کارایی دارند از دیگر ویژگی‌های این بازی است. تنوع بالای سلاح‌ها و تجهیزات شما باعث می‌شود هر سناریو شکار متفاوت و منحصربه‌فرد شکل بگیرد، همچنین با توجه به نوع حیوانی که شکار می‌کنید، باید استراتژی و تکنیک متفاوتی را برای آن پیاده‌سازی کنید. این تنوع باعث می‌شود هر بازیکن، تجربه‌ای متفاوت از شکار کردن را برای خودش رقم بزند. طیف گسترده سلاح‌های شکاری، تله‌ها و مهمات مختلف برای هر کدام از حیوانات، تیراندازی واقع‌گرایانه و متکی به‌سرعت باد، تغییرات آب و هوایی و بسیاری موارد دیگر که همگی این تجربه را هم لذت‌بخش و هم سرگرم‌کننده می‌کنند.

در بخش‌ چندنفره بازی که یکی از قسمت‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌اش است، حالت‌های رقابت و همکاری در تیم‌هایی هشت‌نفره در دسترس است که می‌توانید این تجربه عالی را با یکدیگر تقسیم کرده و لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Far Cry 5 و Hunting Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit OS – Windows 7
Processor: Intel i3-4170
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 / ATI HD7870 – 1GB VRAM
Storage: 60 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit OS – Windows 10
Processor: Intel i7 quad-core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 760 / R9 270x – 4GB VRAM
Storage: 60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Nicknamed the “Magnolia State” – a nod to the beautiful Magnolia Trees that grow in the region – Mississippi Acres Preserve holds a special place in the hearts of hunters. Not only because of its stunning landscapes, where distinctive wetlands and bluffs meet pine forests and murky rivers, but also for its characteristic wildlife. Wherever you decide to go, experience exceptional hunting and outdoor adventures in Mississippi Acres Preserve.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 40.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    behdad

    مهمان

    سلام
    تو نسخه codex امکان multiplayer هست به صورت آنلاین؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به behdad

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    nader

    مهمان

    سلام لطف می کنید بازی metal gear solid v the phantom pain را زیرنویس کنید ?…..نمره بازی 95 شد. یک بای بسیار زیبا هست که متاسفانه کسی زیرنویس سالم و کاملی براش ارائه نداد ممنون میشیم بررسیش کنید .و خبر بدهید…

    پاسخ دهید