یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از DLC بازی Resident Evil 2 به نام The Ghost Survivor فاش شد

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 3 دیدگاه
2,641 بازدید

همان طور که می دانید DLC جدید بازی Resident Evil 2 به نام Ghost Survivors این هفته منتشر خواهد شد و حالا اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است. همان طور که می دانید، این بسته الحاقی کاملا رایگان است و سناریوهای جدیدی را برای شخصیت های بازی اضافه می کند و در طول بازی می توانید به تجربه محتواهای جدید بپردازید.

بازیکنان قادر به تجربه شخصیت جدیدی به نام Robert Kendo در مود داستانی No Time to Mourn خواهند بود و البته دختر شهردار به نام Katherine Warren در Runaway را نیز می توانید تجربه کنید. چیزی که در این میان برای ما مانند یک راز باقی مانده است یک سرباز آمریکایی است که در بازی آن را با نام Ghost می شناسیم و حالا جزئیات جدیدی از این شخص منتشر شده است. چندین خط داستانی جدید داریم که به هرکدام جداگانه می پردازیم.

No Time to Mourn

Robert Kendo مالک یک اسلحه فروشی بزرگ در شهر است. در این DLC جدید او شانس دوباره ای دارد که توسط بالگردی از این شهر نجات پیدا کند. او تفنگ های خود را آماده کرده است و حالا دل به خیابان ها زده است و به دنبال راهی برای خروج از شهر طوفان زده است. در آخر زامبی های سمی تنها مانع شما برای رهایی است.

Runaway

قبل از اینکه اتفاقات Resident Evil 2 بیافتد، سرنوشت دختر شهردار، Katherine، معلوم و مشخص بود. در این سناریو راه عجیبی را طی خواهید کرد. او باید شهر را به همراه فرد دیگری ترک کند و البته باید تمام حواس خود را جمع کند وگرنه زامبی های قدرتمندی در پی او هستند و تنها با قدرتمندترین تفنگ ها از کار می ایستند. اگر به دقت بازی کنید، شاید بتوانید نجات پیدا کنید.

Forgotten Soldier

به نظر می رسد که راه را از جوخه خود جدا کرده باشد. او یک افسر ارتش آمریکاست و به نظر فراموش شده است. همه او را با نام Ghost می شناسند و می خواهد که از طریق آزمایشگاه های زیر زمینی دست به فرار بزند. او با هیولاهای عجیبی روبه رو است که سناریوهای چالشی پیش روی بازیکن می گذارد.

این سناریوها را می توانید در حالت معمولی سختی بازی کنید و البته یک حالت تمرینی نیز در نظر گرفته شده است که تنها می توانید مکانیک بازی را بفهمید. آیتم های جدیدی قرار است در دست خرید قرار گیرند والبته چالش های سخت تری نیز در انتظار شماست. قرار است که امروز DLC جدید برای Resident Evil 2 منتشر شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام من بازی با کلیر و لیون تو مرحله اول و راند دوم کامل تموم کردم بازی هم به نت وصل هست ( یعنی گزینشو زدم) الان dlc بخش Forgotten Soldier برام اومده فکر کنم باید تموم کنم تا بقیشم بیاد ولی ناموسا خیلی سخته این بخشش فقط باید فرار کنی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام من که شنیدم این منتشر شده اگه شده چرا قرار نمیدین؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      پشتیبانی

      سلام
      در حال تست هستیم بزودی قرار می گیره.