یحیی رحیمی

Dragon Quest 11 برای کنسول Switch معرفی شد: محتوا و مودهای بیشتر

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
614 بازدید

طرفداران نینتندو هنگام عرضه Dragon Quest 11 برای PS4 و عدم انتشار بازی برای کنسول Switch بسیار عصبانی شدند اما حالا می توانند نسخه بسیار بهتری از بازی را این پاییز تجربه کنند. Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age Definitive Edition در کنفرانس Nintendo Direct معرفی شد و بالاخره تاریخ انتشار و جزئیات جالبی از آن را دریافت کردیم.

باید بگوییم که محتواهای جدید نسبت به نسخه PS4 و PC بسیار بیشتر است و توسعه دهنده تمام تلاشش را برای به دست آوردن دل بازیکنان به خرج داده است. برای شروع، Dragon Quest 11 دارای همان گرافیک 2 بعدی و 16 بیت خواهد بود که تمام این سری داشتند. بازیکنان قادر به تغییر بین نسخه سه بعدی و مدرن بازی و البته نسخه 2 بعدی خواهند بود. نسخه 2 بعدی بازی برای کنسول 3DS طراحی شده بود اما هیچ گاه به کار گرفته نشد و حالا در کنسول Switch شاهد آن هستیم.

علاوه بر اینها نسخه جدید Dragon Quest دارای صدا پیشه های ژاپنی و انگلیسی است و همچنین موسیقی پشت زمینه مناسب و البته یک دکمه برای سرعت بخشیدن به نبردهای اصلی بازی را در خود گنجانده است. در آخر نیز باید بگوییم که Dragon Quest 11 دارای المان های داستانی جدیدی خواهد بود و قرار است که ماموریت های جدید و عمیق تری در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

تمامی این محتواهای گفته شده در نسخه ای با علامت اختصاری S قرار داده شده است و به نظر می رسد که این بازی توسط نینتندو منتشر شود و Square Enix کاری به آن نداشته باشد و در نتیجه می توان نتیجه گرفت که این محتواها هیچ گاه برای پلتفرم های دیگر منتشر نخواهند شد. قرار است که پاییز امسال شاهد Dragon Quest 11 باشیم و البته زمان زیادی مانده است و این بازی حتما ارزش صبر کردن را دارد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.