assassin's Creed III
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed III Remastered برای کنسول Switch معرفی شد: انتشار در ماه می

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,246 بازدید

مدتی است که شایعاتی پیرامون نسخه ریمستر شده بازی Assassin’s Creed III شنیده می شود و بالاخره شاهد معرفی نسخه کنسول Nintendo Switch بازی Assassin’s Creed III Remastered خواهیم بود و این بازی قرار است که به زودی برای این کنسول منتشر شود و البته نسخه مخصوص پلتفرم های دیگر نیز به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قبلا این موضوع توسط افراد معتبری در زمینه پلتفرم نینتندو فاش شده بود و بالاخره این شایعات به واقعیت پیوست. حتی اوایل هفته بود که شاهد قرار داده شدن این بازی در وب سایت رسمی یوبی‌سافت بودیم. اما بالاخره نسخه مخصوص کنسول Switch بازی Assassin’s Creed III Remastered در رویداد Nintendo Switch دیشب معرفی شد. این بازی همانند نسخه های PS4، Xbox One و PC خود، بازی اصلی را با اسپین آفی به نام Assassin’s Creed Liberation ترکیب کرده است.

گفته می شود که تمامی DLC های اصلی که برای Assassin’s Creed III منتشر شده بود، در بسته نصبی این بازی نیز خواهد بود. تنها تفاوت اصلی بین نسخه های مختلف Assassin’s Creed III Remastered در تاریخ انتشار آن‌ها خواهد بود. به جای اینکه 29 مارس شاهد انتشار آن در کنار پلتفرم های PS4، Xbox One و PC باشیم. نسخه کنسول Switch آن کمی دیرتر و در تاریخ 21 ماه می میلادی عرضه خواهد شد.

این تاریخ تقریبا 6 هفته با ما فاصله دارد و در نتیجه نباید برای شروع این بازی زیاد منتظر بمانیم. این بار داستان در نیمه قرن 18 (بین سال‌های 1753 و 1783) اتفاق می‌افتد، جنگ بین تمپلارها و حشاشین هنوز ادامه دارد و در دنیای تازه کشف شده آمریکا اتفاق می‌افتد و مهمترین موضوع این است که ما شاهد انقلاب آمریکا هستیم. در این دوره نیروهای اشغال‌گر بریتانیایی با نیروهای متحد آمریکایی به رهبری جرج واشینگتن در حال جنگ و مبارزه هستند در این میان یک مرد بومی آمریکایی که عضو گروه قاتلین است وارد میدان جنگ می‌شود و با فرمانده جرج واشینگتن پیمان یاری می‌بندد و او را در جنگ‌ها یاری می‌کند

نظر شما در مورد Assassin’s Creed III چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.