دانلود بازی Pizza Connection 3 برای PC
دانلود بازی Pizza Connection 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pizza Connection 3 برای PC

پارسی گیم 27 بهمن 1397 بدون دیدگاه
11,013 بازدید

دانلود بازی Pizza Connection 3 برای کامپیوتر

Pizza Connection 3 سومین قسمت از سری با همین نام و در سبک مدیریتی و شبیه‌سازی، توسط شرکت Assemble Entertainment منتشر شده‌است. Pizza Tycoon اولین بازی از این سری را، شرکت آلمانی Cybernetic Corporation در سال 1994 طراحی و Assemble در سال 2017 دوباره آن‌را به بازار ارائه کرد. بازی در ‌واقع شبیه‌ساز تجارت و اقتصاد است اما این کار را با تهیه و پخت پیتزا، درآمیخته تا علاقه‌مندان آشپزی را هم به طرفداران بازی اضافه کند.

در این بازی، شما در نقش یک مدیر و سرآشپز یک رستوران در شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر رم هستید و پس از طراحی اولیه ساختمان رستوران، به رقابت با دیگر فست‌فود‌های شهر می‌پردازید. اهداف نهایی شما از این کار ساده هستند، کسب سود بیشتر و توسعه رستوران، را‌ه‌اندازی شعب دیگر در سطح شهر و تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در کل دنیا. مولفه‌هایی را که باید در بازی مدیریت کنید، عبارت‌اند از: زمان، هزینه‌ها و درآمد. به‌غیر از گذر وقت که گزینه‌ای خارج از توان برای تغییر است، سودی که از این تجارت نصیب شما می‌شود مستقیما بستگی‌به صرف هزینه‌ها و سرعت‌عمل در رسیدگی به مشتریان دارد. علاوه‌بر خرج پول برای خرید مواد غذایی اصلی، تعمیرات و توسعه رستوران، بودجه‌ای را نیز برای بهینه‌سازی جنبه‌های دیگر مانند تبلیغات، تحقیقات بازار و حتی خرابکاری در رستوران‌های رقیب، کنار بگزارید.

ساختمان رستوران‌های شما از سه بخش تشکیل شده: انبار مواد غذایی و تدارکات، آشپزخانه و سالن پذیرایی که طراحی داخلی این بخش به سلیقه شما خواهد بود. اما بازی برای عاشقان پیتزا یک قسمت جذاب ارائه نموده که در آن می‌توانند به‌وسیله طیف گسترده‌ای از سبزیجات، مواد پروتئینی و گوشتی و حتی میوه‌های مختلف، پیتزاهای رنگارنگ با طمع‌های متفاوت را با اسم و امضای خود، به مشتریان عرضه کنند. شکل و اندازه پیتزا و مواد مختلف قابل‌تنظیم است، این باعث می‎شود که انواع زیادی محصول نهایی تولید شود و اگر شما کسی هستید که نمی‌تواند در مورد این نوع ویژگی‌ها تصمیم‌گیری کند، دستورالعمل‌هایی که قبلا نوشته شده‌اند به شما کمک می‌کند.

17 سال پس از انتشار اولین نسخه، Pizza Connection 3 با همان فرمت و داستان اولیه، به بازار برگشته که ممکن است فریبنده باشد، اما گیم‌پلی به‌اندازه کافی رضایت‌بخش است، سازندگان بخش‌های محبوب سری قبلی را گسترش داده و با اضافه کردن چند toppings داغ جدید، بازی را بروزرسانی کرده‌اند “وقت آن است که یک بار دیگر جهان را با پیتزا‌های خوشمزه غنی‌سازی کنید و طعم خوبی را دوباره تعریف کنید” از سوی دیگر بازی قابلیت رقابت با دیگر بازی‌های جدید ارائه شده در سبک شبیه‌سازی مانند Farm Together Mexico و Project Hospital، را دارد. بازی شامل یک طراحی با کیفیت بالا است و قابلیت تغییر زاویه‌ دید آن این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید روی اکثر بخش‌های بازی تمرکز داشته باشید. صداگذاری عالی و گیم پلی اعتیادآور نیز از دیگر ویژگی های بازی به شمار می‌رود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5 5th Generation 3.5GHz, AMD FX 3.5GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970, AMD Radeon R9 390, 4GB Vram
DirectX: Version 11
Storage: 5000 MB available space

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista, 7, 8 64-bit
Processor: Intel i3 3rd Generation 3.0GHz, AMD A8 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT 640, AMD Radeon HD7750, Intel HD 2500 / Intel HD4000, 1GB Vram
DirectX: Version 11
Storage: 5000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mamma mia… Long awaited by fans around the world, the new installment of the cult series “Pizza Connection” returns to the PC with even more flavour and extra cheese. Make ’em a pizza they can’t refuse! In addition to the series’ tried and true basic ingredients, economic simulation Pizza Connection 3 offers a number of hot new toppings! Work your way through a challenging campaign to rise from a simple pizza baker in the streets of Rome to the owner of the world’s most successful pizza chain! Use the famous Pizza Creator to design your own signature pizzas. Show your competitors the way to sell pizzas and create a unique taste experience for your customers each time they visit one of your restaurants. Whether you do so by means of target group oriented advertising and great pizzas in stylish restaurants or by dancing along the crust of legality through the occasional use of sabotage and violence is entirely up to you. It’s time to once again enrich the world with tasty pizzas and redefine good taste.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.