یحیی رحیمی

میاماتو: تعداد زنانی که در نینتندو کار می کنند بسیار بیشتر از کمپانی های غربی است

یحیی رحیمی 20 بهمن 1397 بدون دیدگاه
683 بازدید

در جلسه مالی کمپانی نینتندو، یک بخش سوال و جواب نیز برای خبرنگاران گذاشته شده بود و از این کمپانی در مورد تنوع جنسیتی موجود و همچنین میزان گیمرهای زن پرسیده شد. نینتندو همیشه تلاش زیادی برای انتشار بازی هایی برای تمام گیمرها داشته است و بر اساس صحبت های نینتندو، زنان زیادی در این کمپانی مشغول به کار هستند.

Shinya Takahashi که یکی از مدیران بالارتبه کمپانی است در این مورد گفته است که توسعه دهندگان زن زیادی در بخش توسعه نرم افزار نینتندو مشغول به کار هستند و البته بیشتر کارهای طراحی نیز توسط زنان انجام می گیرد. او در ادامه گفته است که بسیاری از کارمندان زن دارای فرزند هستند و ما یک فضای مناسب برای کار کردن راحت این افراد نیز ایجاد کرده ایم.

میاماتو که مدیرکل این کمپانی است نیز به این موضوع واکنش نشان داده است و گفته است:

هنگامی که شانس این را داشتم که به دیگر کمپانی های توسعه بازی در اروپا و آمریکا نگاه بیندازم، این حس را دریافت کردم که بیشتر مردها غالب هستند. نینتندو دارای توسعه دهندگان زن زیادی است که با نهایت انرژی و هیجان کار می کنند.

نینتندو در این موضوع هیچ گونه آمار و ارقامی اعلام نکرده است اما در مراسم کنسول Wii در سال 2013 اعلام شد که نصف بازیکنان این کنسول زن هستند. البته خود نشریه نینتندو نیز میزان بازیکنان مرد به زن کنسول Switch را 86 در برابر 11 درصد اعلام کرده است. اگر چه که مایل به دیدن ارقام واقعی در این موضوع هستیم اما خوب است که نینتندو به خوبی از ظرفیت توسعه دهندگان خود استفاده می کند و همچنین زنان نیز نقش فعالی در این کمپانی دارند.

به تازگی خبری در مورد 11 عنوان معرفی نشده کنسول Switch منتشر شده است که به طور قطع بازیکنان این کنسول را خوشحال خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.