death-stranding
یحیی رحیمی

گیم پلی Death Stranding کارگردان فیلم Metal Gear Solid را میخکوب کرد

یحیی رحیمی 20 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,037 بازدید

Norman Reedus به تازگی نظر خود را در مورد Death Stranding بیان کرده است و بازی جدید کوجیما همه را متعجب کرده است. این تنها ستاره سریال مردگان متحرک نیست که مجذوب کار کوجیما شده است و پیشتر Mikkelsen نیز از بزرگ بودن بازی خبر داده بود و از خلاقیت کوجیما متعجب شده است.

به تازگی Jordan Vogt-Roberts که کارگران فیلم هایی مانند The Kings of Summer و همچنین فیلم سینمایی جدید Metal Gear Solid است جلوه هایی از بازی را مشاهده کرده است و بسیار از آن تعریف کرده است. فیلم Metal Gear Solid سالهاست که در دست ساخت است و مشخص نیست که Columbia Picture کی ساخت آن را به پایان خواهد برد به هر حال موضوع اصلی ما این فیلم نیست.

کوجیما اخیرا به Vogt-Roberts اجازه داده است که یک پیش نمایش از بازی را ببیند. او معمولا این کار را با دوستان خود یا سلبریتی های مشهور می کند اما واکنش این کارگردان عجیب بوده است. او در توییت خود گفته است که:

جهان بازی فوق العاده است و بازی دقیقا مانند کوجیما و شیناوا است. فیلم Mad Max: Fury Road را به یاد دارید که هم شما را میخکوب کرد و هم اینکه شما را ساخت. چطور این معجزه وجود دارد؟ شما آماده نیستید!

همان طور که می دانید همکاری کوجیما و شیناکاوا همیشه از مثالهایی برای تعریف صنعت بازی های ویدیویی بوده است و کاری که این دو انجام دادند را نمی شود با هیچ بازی دیگری مقایسه کرد و حالا یک بازی مشابه همین به نام Death Stranding پیش رو داریم. کوجیما اخیرا بازی را به استدیوهای Guerrilla Games و Remedy Entertainment نشان داده است و این نشان می دهد که Death Stranding در مرحله ای قرار دارد که قابل بازی کردن باشد.

هنوز هیچ گونه صحبتی از تاریخ انتشار بازی نیست و حتی این کارگردان نیز تنها به تعریف از آن پرداخته است و باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.