Death Stranding
یحیی رحیمی

Norman Reedus: بازی Death Stranding با تریلرهای منتشر شده کاملا فرق دارد

یحیی رحیمی 18 بهمن 1397 1 دیدگاه
992 بازدید

حتی بعد از دیدن گیم پلی بازی Death Stranding در E3 2018 ما هنوز سوالات بسیار زیادی در مورد اینکه واقعا بازی چه معنی دارد داریم. Norman Reedus که نقش یکی از شخصیت های اصلی بازی را ایفا می کند به تازگی مصاحبه ای با روزنامه مترو داشته است و گوشه های جدیدی از بازی را به ما نشان داده است.

Reedus در مورد بازی گفته است که:

ایده اصلی کاملا در آینده ای دور قرار دارد. به جای اینکه هر که دستمان برسد را نابود کنیم، داستان بازی ما را گرد هم می آورد. بازی خیلی مثبت و انرژی بخش است اما در آن واحد ترسناک و ناراحت کننده است. من تا به حال چیزی شبیه این ندیده ام.

همان طور که می دانید جامعه بازی و خود ما نیز هیچ گونه ایده ای از بازی نداریم و واقعا مشخص نیست که قرار است چه چیزی روبه روی ما قرار گیرد. تریلرهای منتشر شده نیز تنها به لیست سوالات ما افزوده است و واقعا مشخص نیست که چه در مغز کوجیما می گذرد. هر چند Reedus باور دارد ما هنوز تصویر اصلی بازی را دریافت نکرده ایم:

تریلرها تنها یک جنبه از بازی را نشان می دهند اما خبری از تصویر اصلی بازی و ایده اصلی نیست. بازی کاملا متفاوت از تریلر اصلی است. خیلی پیچیده و دیوانه کننده است. من با شرکت در این بازی، چیزهای زیادی در مورد بازی های ویدیویی یاد گرفته ام.

خوشبختانه لازم نیست که زیاد منتظر انتشار این بازی بمانیم و همان طور که می دانید Death Stranding یک بازی مخصوص PS4 است و از آنجایی که PS5 در حال توسعه و تولید است و احتمالا سال بعدی میلادی عرضه شود؛ در نتیجه امسال آخرین فرصت برای انتشار بازی خواهد بود. Mads Mikkelsen نیز به تازگی مصاحبه ای در این مورد داشته است و بازی را بسیار پیچیده خوانده است. نظر شما چیست؟

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام هر چی میسازه مثل متال دیگه نمیشه .کلا یه سبکه جدید داره میره زمان حال رو گذاشته رفته واسه آینده ?

    پاسخ دهید