یحیی رحیمی

Sekiro: Shadows Die Twice دارای پایان‌های متفاوتی خواهد بود

یحیی رحیمی 13 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,031 بازدید

استدیو From Software پیشرفت‌های زیادی از زمان انتشار اولین بازی خود داشته است و حالا Sekiro: Shadows Die Twice از تجربه‌های قبلی استدیو درس گرفته است و به نظر می‌رسد که نسبت به بازی‌های قبلی این استدیو از زمین تا آسمان تفاوت خواهد کرد. گفته می‌شود که آموزش‌های اولیه بازی بسیار دوستانه‌تر خواهد بود و همچنین تمرکز بیشتری روی جستجو در دنیای بازی صورت خواهد گرفت.

البته نباید از سیستم مبارزه جدید به‌راحتی گذاشت و Sekiro به‌سختی در حال تلاش برای جدا کردن راه خود از سری بازی‌های Dark Souls است. این بازی داستان یک شینوبی به نام سکیرو است که برای گرفتن انتقام خود از یک سامورایی که او به او حمله کرده است تلاش می‌کند. در بسیاری از حالات این بازی شباهت‌هایی به کارهای گذشته استدیو دارد و به‌هرحال با یک بازی تمام‌عیار روبه‌رو هستیم.

اخیراً کارگردان بازی و همچنین رئیس استدیو FromSoftware به نام Hidetaka Miyazaki در مصاحبه‌ای پیرامون Sekiro: Shadows Die Twice صحبت کرده‌اند و رئیس استدیو تائید کرده است که این بازی شباهت‌هایی به سری Dark Souls و Bloodborne دارد و همچنین این بازی نیز قرار است دارای پایان‌های متفاوتی باشد و درنتیجه همه‌چیز به داستان بستگی دارد و باید حواستان کاملاً جمع داستان باشد و انتخاب‌های درستی داشته باشید.

Miyazaki گفته است که Sekiro دارای پایان‌های گوناگون است و دقیقاً شبیه بازی‌های قبلی است اما این بار همه‌چیز به داستان بستگی دارد و با عنوانی داستان محور روبه‌رو هستیم. Miyazaki تائید کرده است که Sekiro در عمل شباهت‌هایی به Dark Souls دارد و با تمام کردن هر بخش از داستان و پیشروی، بازی سخت‌تر خواهد شد و درنتیجه کم‌کم مشکلات بالا خواهند گرفت و دنیا روی سر بازیکن خراب خواهد شد.

Sekiro: Shadows Die Twice قرار است در تاریخ 22 مارس برای کنسول‌های PS4، Xbox One و PC منتشر شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.