یحیی رحیمی

آپدیت 7.3 بازی Fortnite با افزودن نارنجک جدید و همچنین پشتیبانی از کنترلر موبایل منتشر شد

یحیی رحیمی 10 بهمن 1397 بدون دیدگاه
881 بازدید

پچ 7.30 بازی Fortnite Battle Royale به طور جهانی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. بزرگ ترین ویژگی جدید این آپدیت، نارنجک بامزه ای است که اضافه شده است و علاوه بر این، پشتیبانی از دسته کنترل های موبایل نیز افزوده شده است و البته بهبود عملکرد بازی روی کنسول Nintendo Switch را نیز شاهد هستیم.

در زیر می توانید تصویر نارنجک جدید به نام Chiller را مشاهده کنید. این نارنجک بازیکن را به یک باره قفل می کند و باعث افتادن و سر خوردن بازیکن روی سطح زمین می شود. اگر این نارنجک به ماشین ها نیز برخورد کند، تایرهای آن‌ها را به مدت 7 ثانیه مورد مشکل قرار خواهد داد و بلایی سرشان می آورد که انگار آن ماشین روی یخ سر خورده است.

ویژگی دیگر که بسیار کاربردی و به درد بخور است، پشتیبانی از دسته کنترل های موبایل است که اگر از کاربران نسخه موبایل بازی Fortnite هستید و همچنین استفاده از صفحه لمسی بازی برای شما کمی مشکل است، می توانید به راحتی یک کنترلر مخصوص را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و به راحتی به بازی ادامه دهید. از این به بعد پشتیبانی از کنترلرهای موبایل به Fortnite اضافه شده است. تنها مواظب دستانتان باشید که این بازی زمان زیادی از شما می گیرد.

برای کاربران نینتندو Switch نیز خبر خوبی داریم و پچ 7.30 بازی بهبود عملکرد فوق العاده ای روی این کنسول دارد و از این به بعد Fortnite با رزلوشن بالاتری اجرا می شود و می توانید محیط بازی را بهتر مشاهده کنید. خبر خوب این است که مود Solid Gold LTM نیز باز گشته است و در این مود تمامی سلاح ها به حال Legendary هستند و با چالش واقعی روبه رو هستید.

از تغییرات جزئی این آپدیت می توان به حل شدن مشکلی که باعث برخورد بالن با ماشین ها می شد اشاره کرد. همچنین بمب های Boogie نیز دیگر در صورت پوشیدن لباس Sneaky Snowman عمل نخواهند کرد. این آپدیت در حال حاضر برای دانلود در دسترس است و می توانید از طریق لانچر بازی به دانلود آن بپردازید.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.