یحیی رحیمی

بسته الحاقی Subnautica: Below Zero هفته آینده در دسترس دانلود قرار می گیرد

یحیی رحیمی 7 بهمن 1397 1 دیدگاه
2,325 بازدید

برای آن‌هایی که بارها در عمق اقیانوس های Subnautica چرخیده اند و به جستجو پرداخته اند، خبرهای خوبی داریم. قرار است که بسته الحاقی جدیدی به نام Subnautica: Below Zero به زودی روی فروشگاه استیم در دسترس دانلود قرار گیرد. گفتنی است که این DLC جدید به صورت محدود و در تاریخ 30 ژانویه در فروشگاه Epic قرار خواهد گرفت.

در این DLC زیست بوم جدیدی قرار داده شده است و همچنین پنگون های بیگانه ای نیز به بازی اضافه خواهند شد. گفتنی است که بازیکنان این بار کنترل یک دانشمند را برعهده خواهند گرفت که به منظور بررسی پایگاه بیگانگان فضایی به اعماق دریا فرستاده شده است. همه چیز به یک باره دست به دست هم می دهند تا شما را از مقر اصلی تان دور کنند و در نتیجه پشتیبانی خود را از دست می دهید.

زنده ماندن به اندازه نسخه اولیه بازی سخت نیست و کمک هایی در زمینه پیدا کردن اکسیژن و غذا به شما می شود. همچنین از لحاظ داستانی نیز به قلب بیگانگان نزدیک خواهیم شد و جزئیات کاملی را در مورد نحوه تحقیقات و فناوری هایشان دریافت خواهیم کرد. این بار باید تمرکز جدی روی سلامت خود داشته باشید و سعی کنید که به هیچ وجهی خود را در معرض دید قرار ندهید.

گفتنی است که این DLC هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و به گفته Unknown Worlds که توسعه دهنده بازی است، تکمیل آن تا یک سال طول خواهد کشید. این DLC حدود 2 ساعت داستان را در پی دارد و بر اساس گفته های توسعه دهنده نیز در ابتدا شاهد افت فریم ریت و لگ زدن در بعضی نقاط بازی هستیم که در آپدیت های بعدی بهبود خواهد یافت. همچنین وسایل نقلیه جدیدی برای جستجو سطح یخی سیاره در نظر گرفته شده اند. نسخه های اولیه Subnautica: Below Zero با قیمت 20 دلار آمریکا در دسترس دانلود است و از 30 ژانویه قادر به خرید آن خواهید بود.

منبع: RockPaperShotgun

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    ببخشید تاریخ قرار گیری ان نخسه کی هست ایا این جداست از نسخه قبلی باید دوباره نصب کنیم یا به طور دی ال سی هست و این که جدا میزارید یا به لینگ نصب بازی اصافعه میکنید چون من دان کردم بازی رو با تشکر

    پاسخ دهید