دانلود بازی Desolate برای PC
دانلود بازی Desolate برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Desolate برای PC

پارسی گیم 18 خرداد 1400 19 دیدگاه
41,383 بازدید

دانلود بازی Desolate برای کامپیوتر

بازی Desolate در همان روز‌های اول انتشار ثابت کرد که یکی از بهترین بازی‌های سبک بقا و جهان باز است، به مانند بازی The Forest شما می‌توانید به‌تنهایی در جزیره Granichny که پر شده از هیولا، دیوانه‌ها و … ترس و وحشت را تجربه کنید و یا در بخش چندنفره (Co-Op) با تشکیل یک تیم تا چهار نفر، به ماجراجویی، تحقیق، جمع‌آوری منابع و در نهایت نجات جزیره از طاعون دچار شده به آن مشغول شوید.

داستان ساده همراه با گیم‌پلی روان و گرافیک نسبتاً خوب در این بازی اول شخص کمک می‌نماید تا ساعت‌ها بدون دل‌زدگی سرگرم شوید. دنبال غذا باشید یا دارو، از اشیاء پیداشده سلاح بسازید و در همین حال مشغول تحقیق در داستان اصلی بازی باشید. گرچه این بازی به غول‌های مشابه این سبک مثل Fallout 4، Dying Light و یا سری بازی‌های Metro نمی‌رسد اما برای گیمر‌های علاقه‌مند سبک بقا ارزش وقت گذاشتن را دارد.

انجام وظایف خطرناک اجازه می‌دهد تا بازیکنان اطلاعات حیاتی در مورد اهداف خود جمع‌آوری کنند، در همین حال یادداشت‌ها و خاطرات از مهاجرین قبلی به کشف گذشته غم‌انگیز جزیره کمک می‌کند. تحقیقات پیشینیان به شما امکان می‌دهد رفتار دشمن را یاد بگیرید و در نبرد به شما کمک می‌کنند. سال‌ها تجربه آزمایشات غلط، ذهن انسان و حیوان را به طور یکسان درهم پیچیده کرده، چالش آب‌و‌هوا، شهرک‌های محروم، پایگاه‌های نظامی، امکانات فوق‌العاده مخفی و هرج‌و‌مرج از جمله ویژگی‌های Desolate محسوب می‌شود. فضا‌سازی و گرافیک و صداگذاری این بازی به‌صورت بسیار زیبا و اتمسفریک ساخته شده. از نحوه جمع‌آوری ابزار تا کیف شما، بسیار طبیعی ساخته‌شده و همه چیز داخل این بازی به شما حس واقعی بودن می‌دهد. همانند بازی Fallout Bethesda، لباس‌های جدید و زره پوش در سراسر جزیره پراکنده است یا می‌تواند ساخته شده با توجه به سلیقه شما باشد.

فراموش نکنید بر‌عکس بازی The Forest، تنها نجات پسرتان و یا زنده ماندن و فرار از جزیره به هر قیمتی، پایان داستان نیست بلکه نجات کل جزیره و باز‌ماندگانش وظیفه اصلی شما محسوب می‌شود. ورود شما به جزیره به‌عنوان یک فرد داوطلب که تا‌به‌حال سلاح در دست نگرفته خواهد بود بنابراین زود دلسرد نشوید چون با ادامه داستان از هر بعد پیشرفت می‌کنید. در انتها مهم است که مراقب شرایط جسمی و روانی خود در طول بازی باشید، در غیر این صورت، راه دیدن جهان اطراف شما تغییر خواهد کرد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-Bit Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or analogue with 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-Bit Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or analogue with 4 GB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Two years ago Granichny Island became an epicentre of a large-scale disaster of unknown origin. “The New Light” conglomerate covered up this catastrophic event – and now aims to rectify the consequences as much as they can. A massive campaign is underway, during which so-called “Volunteers” – most of whom have never held a weapon in their hands – are sent out onto Granichny. Their mission – to research the paranormal activities of the island, gathering information and undertaking dangerous tasks, all in hope of amending mistakes of the past. None of them are ready for what comes next.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9.75 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 17 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه
  • Avatar

    مینا

    مهمان

    سلام، چطور چند نفره بازی کنیم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      بی نا و نشون در پاسخ به مینا

      مهمان

      به سختی

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه