یحیی رحیمی

شخصیت‌های معرفی‌شده Mortal Kombat 11 را بشناسید

یحیی رحیمی 29 دی 1397 بدون دیدگاه
2,167 بازدید

از ویژگی‌های جدید Mortal Kombat 11 رونمایی شده است و شخصیت‌های متنوعی را در معرفی امروز بازی دیدیم. تعدادی از شخصیت‌ها قدیمی و نوستالژیک هستند و تعدادی نیز جدیداً به بازی اضافه‌شده‌اند.

Mortal Kombat 11 برای اولین بار در مراسم Games Awards سال 2018 معرفی شد و از آن زمان شایعات زیادی پیرامون نسخه جدید Kombat شنیده‌ایم و حالا اطلاعاتی کلی در این مورد دریافت کرده‌ایم. از شخصیت‌های داخل بازی تنها Scorpion و Raiden را دیده بودیم و چندین شخصیت دیگر نیز به‌تازگی معرفی‌شده‌اند.

Mortal Kombat X در پایان انتشار آخرین DLC خود، حدود 33 شخصیت مختلف را در برداشت که 8 عدد از آن‌ها نیز کاملاً جدید بودند. در عکس‌های مختلفی که از نسخه یازدهم منتشرشده است می‌بینیم که جای 25 بازیکن در صفحه وجود دارد که توسط 7 شخصیت معرفی‌شده پرشده است و بقیه خالی گذاشته‌شده‌اند. همچنین 17 Stage نیز دیده می‌شوند که البته تنها 3 عدد از این رزمگاه‌ها معرفی‌شده‌اند.

جالب است که هرکدام از بازیکنان دارای شخصی‌سازی‌های مخصوص خود هستند و می‌توانید آیتم‌های زیادی را به بازیکن موردعلاقه خود اضافه کنید. در زیر به بازیکنان معرفی‌شده می‌پردازیم:

Sub-Zero: یکی از بازیکنان معمول سری بازی‌های Mortal Kombat است. ویژگی او تبدیل به یخ کردن بازیکن حریف است. هنگامی‌که سر بازیکن را به یخ تبدیل می‌کند، با ضربه‌ای مهیب آن را خردوخمیر می‌کند.

Baraka: این شخصیت در طول رویدادهای Mortal Kombat X به بازی اضافه شد و با استفاده از استخوان‌های تیزی که در دست دارد می‌تواند حریفانش را به خاک و خون بکشاند. توانایی او جدا کردن پوست صورت از سر حریف مقابلش است که صحنه‌ای وحشتناک را پدید می‌آورد.

Sonya Blade: این هم یکی دیگر از شخصیت‌های معمول بازی است. او با استفاده از چاقوهای سرعتی و تیزش حریف را به‌زانو درمی‌آورد و ترس جدی در دل بازیکن به راه می‌اندازد. گفته می‌شود که صداپیشه این شخصیت، قهرمان سری رقابت‌های UFC به نام Ronda Roussey است.

Skarlet: این شخصیت محبوب بسیاری از طرفداران است و با حقه وحشتناک خود به بازی بازگشته است. ویژگی او بیرون کشیدن خون از چشمان و دهان حریفش بود که سپس آن را به میله‌ای تیز و بران تبدیل می‌کند و سپس آن را سر حریفش می‌گذراند. او در نسخه 2011 بازی حضور داشت و در Mortal Kombat X غایب بود.

Geras: یکی از بازیکنان جدیدی است که به نظر می‌رسد حقه‌هایی با استفاده از زمان بلد باشد و به نظر که دوست و متحد دیگر شخصیت اصلی بازی Kronika است. او کنترل زمان را به دست دارد و همچنین علیه دست‌کاری‌های خدای رعدوبرق در زمان است. ویژگی مبارزه مخصوص او شامل پرتاب مغز و صورت بازیکن حریف از جلوی سرشان است.

گفته می‌شود که Kung Lao و Liu Kang نیز در تریلرها حاضر بودند اما هیچ‌گونه گیم پلی از آن‌ها مشاهده نکردیم. Kronika نیز صد در صد قابل بازی خواهد بود و البته متأسفانه باید منتظر دیدن چیزی از اوباشیم. در تریلر شاهد Kabal بودیم اما باید تا 30 ژانویه منتظر باشیم. به نظر می‌رسد که Mortal Kombat 11 خشن‌ترین نسخه در سری باشد و از ویدیوهای گیم پلی می‌شود این را ثابت کرد.

گفته می‌شود که Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل برای کنسول‌های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.