یحیی رحیمی

شایعه: Destiny 3 در سال 2020 منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 22 دی 1397 بدون دیدگاه
615 بازدید

همان‌طور که می‌دانید استدیو Bungie راه خود را از Activision جدا کرد و قرار است که خودش ناشر کارهای خودش باشد. این توسعه‌دهنده مالک حق توسعه و انتشار فرانچایز Destiny است و دیگر تمام مسئولیت بازی روی دوش خودش است.

هیچ فشاری برای انتشار سالانه نسخه جدیدی از بازی وجود ندارد اما به‌احتمال زیادی Destiny 3 درراه است و قرار است به این زودی‌ها شاهد عرضه آن باشیم. این صحبت‌ها بر اساس پژوهشی توسط Cowen and Company انجام‌گرفته است که با توجه به صحبت‌های سرمایه‌گذاران پیش‌بینی کرده‌اند که نسخه بعدی بازی در سال 2020 عرضه شود.

این شرکت توضیح داده است که برخلاف معاهده قدیمی بین Bungie و Activision که باید هر دو سال یک بازی عرضه شود، مدت‌زمان عرضه نسخه‌های جدید به سه سال رسیده است و شاید همین موضوع باعث افزایش تنش و فاصله بین دو کمپانی شده است. Cowen and Company همچنین باور دارد که هر دو بازی توسعه داده‌شده توسط Bungie سود زیادی عاید Activision نکرده است.

Activision حالا تنها روی توسعه و انتشار فرانچایز هایی مانند Call of Duty تمرکز خواهد کرد. به‌هرحال سرمایه‌گذاری بیشتر روی فرانچایزهایی که سودآوری زیادی دارند بهتر از آن است که مقدار زیادی پول روی بازی‌های بدون سود سرمایه‌گذاری شود. البته گفته می‌شود که Bungie حق انتشار Destiny را به ازای سال‌های باقی‌مانده از قرا داد خریده است و بابت آن پول زیادی دریافت نکرده است.

به نظر جداشده این دو کمپانی از هم دیگر تصمیم خوبی باشد. از قدیم‌الایام گفته‌اند که آشپز که دو تا شد آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک و این موضوع بی‌تأثیر نیست. همان‌طور که دیده‌ایم سبک‌کاری دو استدیو باهم دیگر تفاوت‌هایی داشته است و این به بازی ضربه زده است.

Activision با خرید حق انتشار Destiny برنامه‌های زیادی در سر داشت که البته راه به‌جایی نبرد. Bungie هنوز هم محتواهای مختلفی برای Destiny 2 در دست‌ساخت دارد و قرار است این ماه مراحل The Last Word و ماه دیگر نیز Joker Wild منتشر شوند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.