راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هفتم - هفته‌ی یکم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی یکم

کیوان آمیرزاده 26 آذر 1397 بدون دیدگاه
794 بازدید

بالاخره فصل ششم بازی Fortnite نیز به پایان رسید و فصل جدید با اضافه شدن منطقه‌ای برفی به نقشه‌ی بازی، شروع شد. چالش‌های هفته‌ی اول، تفاوت زیادی با چالش‌های فصل‌های قبلی ندارند اما کامل کردن برخی از آن‌ها، بسیار سرگرم‌کننده هستند.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- یک آیتم از هر نوع Rarity را پیدا کنید.

Rarity یا کمیابی سلاح‌ها، در پنج شاخه است که هر کدام از آن‌ها با رنگ‌های مختلفی در بازی قرار گرفته‌اند. برای مثال رنگ زرد برای آیتم‌های Legendary و رنگ آبی برای آیتم‌های Rare استفاده می‌شود. کافی است که 5 آیتم مختلف از رنگ‌های متفاوت را از روی زمین بردارید تا چالش شما پیشرفت کند. البته این چالش به صورت خودکار در تعداد بازی‌های زیاد، کامل می‌شود.

Fortnite

2- در 7 مکان “رقص ممنوع” برقصید.

حتماً تابه‌حال با تابلوهایی برخورد کرده‌اید که بر روی آن علامت رقص ممنوع قرار داده شده است. کافی است در مقابل 7 تا از این تابلوها برقصید تا این چالش کامل شود. مکان این تابلوها بر روی عکس مشخص شده است.

3- در 5 بازی، حداقل یک نفر را بکشید.

این چالش یکی از آسان‌ترین چالش‌هایی است که با آن رو به رو می‌شوید چراکه صد در صد تا آخر فصل حداقل یک نفر را در 5 بازی مختلف می‌توانید بکشید! پس نگران کامل کردن این چالش نباشید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

Fortnite

4- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در مکان‌های مشخص شده بر روی عکس زیر برقصید).

شما باید در مکان‌های مشخص شده بر روی عکس زیر برقصید که مرحله‌ی اول، مربوط به منطقه‌ی بیابانی، مرحله‌ی دوم در مکان سرسبز و مرحله‌ی سوم در مکان برفی بازی است. بر روی مکان‌های مشخص شده بروید و شروع به رقصیدن کنید.

5- به میزان 500 واحد به دشمنان از طریق هدشات دمیج وارد کنید.

این چالش نیز پس از گذشت مدتی به طور خودکار کامل می‌شود و نیازی نیست که حرکت خاصی را انجام دهید؛ اما اگر به دنبال آن هستید که این چالش‌ را سریع‌تر کامل کنید، با اسلحه‌ی اسنایپر تک تیر بازی، به سر دشمنان آسیب وارد کنید و به راحتی پس از کشتن دو بازیکن، این چالش کامل می‌شود. میزان آسیب‌رسانی این سلاح از طریق هدشات، بیش از 300 واحد است که باعث می‌شود این چالش به سرعت جلو برود.

6- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: 5 جعبه‌ی مهمات را در یک بازی پیدا کنید).

در این چالش مرحله‌ای، باید کارهایی از قبیل باز کردن جعبه‌‌ی مهمات در یک بازی را کامل کنید که جذابیت آن بسیار کم است و نمونه‌ی آن را در فصل‌های قبل مشاهده کرده‌ایم. دقت داشته باشید که در هر بازی تنها می‌توانید یک مرحله را جلو ببرید.

7- 5 دشمن را در مکان‌های اسم دار مختلف بکشید.

کافی است در 5 مکان مختلف، یک دشمن را بکشید که با چالش سوم، کاملاً هماهنگ است. شما به راحتی می‌توانید این چالش را نیز در مدت زمان نه چندان طولانی کامل کنید.

Fortnite

در نهایت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسیم که در مکان جدید برفی بازی به اسم Frosty Flights قرار دارد. مکان این ستاره را می‌توانید بر روی عکس مشاهده کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.