دانلود بازی Total War: WARHAMMER II – Curse of the Vampire Coast برای PC
دانلود بازی Total War: WARHAMMER II – Curse of the Vampire Coast برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Total War: WARHAMMER II – Curse of the Vampire Coast برای PC

پارسی گیم 6 آذر 1397 24 دیدگاه
19,040 بازدید

دانلود بازی Total War: WARHAMMER II – Curse of the Vampire Coast برای کامپیوتر

پس از عرضه‌ی Total War Warhammer در سال 2016 و موفقیت فوق‌العاده‌ی این بازی، استدیوی Creative Assembly در کمتر از یک سال نسخه‌ی دوم این بازی را معرفی و به بازار عرضه کرد. نسخه‌ی اول بازی Total War Warhammer برای اولین بار دودنیای محبوب Warhammer و Total War را به هم گره زد، جایی که هیولاهای دنیای ترسناک و مخوف Warhammer پا به دنیای انسان‌ها گذاشته و پابه‌پای آن‌ها در میدان‌ها نبرد به مبارزه پرداختند، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که ترکیب کردن این دودنیا این‌قدر بتواند موفق باشد. نسخه‌ی دوم بازی نیز بااینکه تغییرات زیاد گسترده‌ای نسبت به نسخه‌ی اول به خود ندیده اما همچنان جذاب و اعتیادآور است. یکی از قوی‌ترین بسته‌های الحاقی بازی، Curse of the Vampire Coast است که محتویات و بخش داستانی قوی را به بازی اضافه می‌کند.

Total War WARHAMMER II – Curse of the Vampire Coast

سری Total War: Warhammer، تمرکز اصلی خود را بر روی بخش داستانی قرار داده است و این مسئله باعث شده است تا هر دو نسخه‌ی این سری، با اینکه به فاصله‌ی یک سال از هم روانه‌ی بازار شدند، از لحاظ فروش موفقیت زیادی را کسب کنند. بسته‌های الحاقی زیادی برای Total War: Warhammer 2 روانه‌ی بازار شد که یکی از جذاب‌ترین و شاید هم بهترین بسته‌ی الحاقی این بازی باشد که داستان و محتویات سرگرم کننده و جذابی را به بازی اضافه می‌کند. فرمانروای مرده‌ها، Luthor Harkon، سواحل شرقی Lustria را به تصرف خود درآورده است و مدت زیادی است که با هجوم بردن به جنگل‌های اطراف و حمله کردن به دریای بزرگ، به کشتار و دزدیدن منابع نژادهای دیگر می‌پردازند. مشکل اصلی آن است که Harkon، تنها ناخدای دیوانه‌‌ای نیست که با ناوگانی پر از خون آشام و زامبی‌های مرده دست به کشتار دیگر نژادها می‌زند؛ ناخداهای دیگری نیز هستند که در کنار Harkon، ناوگانی قدرتمند از خون‌آشام‌ها را وارد دریای بزرگ کرده‌اند که شکست دادن آن‌ها بسیار سخت است. پس از گذشت کمی زمان، این ناخدایان دیوانه، به دنبال اهدافی بالاتر از جمع‌آوری طلا رفتند و به دنبال یک اسلحه‌ی بسیار قدرتمند هستند که بزرگ‌ترین ارتش‌های دنیا را نیز در مقابل آن‌ها به زانو در می‌آورد. طوفان دریایی قدرتمندی شکل گرفته است که ضربات سنگینی به کشتی‌ها و شهرهای ساحلی می‌زند. تنها کسانی که اسلحه‌ی قدرتمند نیزه مانند را در اختیار داشته باشند از این قدرت وحشتناک در امان هستند و بر دریا حکم‌رانی خواهند کرد. شما به عنوان یکی از این ناخداهای دیوانه، باید محل این نیزه را پیدا کنید و با داشتن سه قطعه‌ی خاص، آن را فعال کنید. برای پیدا کردن این نیزه، باید تبدیل به مشهورترین دزد دریایی بازی شوید تا توجه دیگر ناخداهای دیوانه را به خود جلب کنید. آن‌ها با ناوگان قدرتمند خود، به شما حمله خواهند کرد و شما با شکست دادن هر نفر، یک قطعه از سه قطعه‌ی گفته شده را به دست می‌آورید و می‌توانید مکان نیزه را پیدا و آن را فعال کنید. این بسته‌ی الحاقی، تمرکز بسیار زیادی بر روی نبردهای دریایی کرده است و تعداد ارتقاهایی که برای کشتی‌های ناخدا و زیردستان او وجود دارد، بیش‌ازحد شمارش است! ارتقاهای بسیار قدرتمندی در بازی وجود دارد که شما را در انتخاب کردن بین آن‌ها، دو دل می‌کند. هشت قطعه طلا در دنیای بازی مخفی‌شده است و شما با پیدا کردن آن و شکست دادن محافظ این قطعه طلا، به ارتقاهای بسیار قدرتمندی دسترسی پیدا می‌کنید و نیروهای به شدت قدرتمندی را می‌توانید بسازید. نیروهای خون آشامی شما، توانایی‌های خاص خود را دارند که مخصوص به این نژاد است و اکثر این توانایی‌ها، مربوط به مبارزات دریایی هستند و این بخش را گسترش می‌دهند. به عنوان دزدهای دریایی، شما می‌توانید مقرهای خاصی را بسازید که دیگر نژادها از آن برخوردار نیستند؛ برای مثال بعد از تصاحب یک شهر، گزینه‌ی چهارمی برای شما نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا یک Pirate Cove بسازید و از توانایی‌هایی خاصی استفاده کنید که کمک زیادی به اقتصاد شما خواهد کرد.

اگر از طرفداران بازی Total War: Warhammer 2 هستید، بسته‌ی الحاقی Curse of the Vampire Coast محتوای بسیار زیادی را به بازی اضافه می‌کند و نبردهای دریایی را به شدت سرگرم کننده و جذاب می‌کند. بخش داستانی بازی به شما اجازه می‌دهد تا در نقش یکی از ناخدایان دیوانه قرار بگیرید و با ناوگانی قدرتمند از خون‌آشام‌ها، دریا را به سلطه‌ی خود درآورید.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64Bit
Processor: Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz
Memory: 5 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 1GB | AMD Radeon HD 5770 1GB | Intel HD4000 @720p
Storage: 60 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10 64Bit
Processor: Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB | AMD Radeon R9 290X 4GB @1080p
Storage: 60 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Night falls on Lustria. As you stand on the dock and peer seawards through the gathering mists, strain your ears. The jungle sounds behind you fade, and in their place comes a wet thudding, as of rotten rigging against a mouldy mast. The sound multiplies, and with it, the groan of a thousand breathless voices, joined in something part-shanty, part-dirge. Dread prows pierce the gloom ahead, and the ghastly truth is laid bare: upon the ghoul-winds come the swollen hulks and decaying vessels of the Vampire Coast! Run now – run hard and fast. For it is all you can do. It was the undying lord Luthor Harkon that laid claim to a stretch of Lustria’s east coast. Ever since, it has been a domain where the dead stir, leading expeditions into the jungle interior or setting sail across the Great Ocean to commit wanton acts of piracy. But the insane Arch-Commodore Harkon is not the only unliving admiral who takes to the seas with pistol-armed crews of zombies, vampiric depth guard, syreens and mournguls… there are other pirate lords who command dreadfleets of their own, packed to the gunwales with crews press-ganged into eternal service. These tyrants ply the seas seeking plunder of blood and gold. However, now that the vortex of Ulthuan weakens, the captains search for more than mere treasure… for the Star-Metal Harpoon lies in the deeps, a weapon powerful enough to bring the greatest Merwyrm of them all to heel!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 37.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    Amin

    مهمان

    سلام تشکر از سایت خوب و عالیتون
    اگر کرک corepack بپره ،آیا در فایل اکسترکت شده corepack، کرکش موجود هست که دیگه نخوام بازی رو پاک و دوباره نصب کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amin

      پشتیبانی

      سلام
      باید در گوگل سرچ کنید

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام بازی رو دانلود کردم و اجرا می شه ولی یه مدات که بازی احرا می شه از بازی می پره بیرون بدون هیچ دلیلی و بازی با تنظیمات high اجرا می شود …. علت چی ….. بازی به این خوبی اجرا می شه ولی وسط بازی که می پره …

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ابوالفضل در پاسخ به محمد

      مهمان

      سلام نسخه کاملش آپدیت شده

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه