دانلود بازی Shadows Awakening - The Chromaton Chronicles برای PC
دانلود بازی Shadows Awakening - The Chromaton Chronicles برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shadows Awakening – The Chromaton Chronicles برای PC

پارسی گیم 28 آبان 1397 4 دیدگاه
6,339 بازدید

دانلود بازی Shadows Awakening – The Chromaton Chronicles برای کامپیوتر

The Chromaton Chronicles گسترش‌دهنده‌ی جدید بازی Shadows: Awakening است که محتویات جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. این بازی در سبک نقش‌آفرینی است که زاویه‌ی دوربین آن، همانند بازی‌های Diablo و Torchlight است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی، توانایی تغییر بین دو دنیای موازی است که در بازی قرار داده شده است. یکی از این دنیاها توسط شیاطین تسخیر شده است و دیگری محل زندگی فناپذیرانی مثل انسان‌ها است؛ Shadow realm و Mortal realm. در این DLC، محیط‌های جدیدی به بازی اضافه شده است که مراحل جدید زیادی را به شما ارائه می‌دهند.

The Tholean Arcanum محیط جدید بازی است که به شکل یک آزمایشگاه بزرگ است. در این مکان، پازل‌های زیادی برای حل کردن وجود دارد و شخصیت‌های زیادی به شما quest های متنوعی می‌دهند. شما می‌توانید اطلاعاتی درباره‌ی آزمایشاتی که در این مکان انجام داده شده است به دست آورید. روح زجر دیده‌ی جادوگران را نجات دهید و با دنبال کردن آن‌ها، قصد و هدف آن‌ها را پیدا کنید. یک نوع Golem در بازی وجود دارد در بازی قرار گرفته است که شما با جمع آوری قطعات بدن او، می‌توانید او را بسازید و یک همراه بسیار قدرتمند را در مبارزات با خود ببرید. در آزمایشگاه Arcaum آزمایشاتی بسیار وحشتناک رخ داده است که شما با پیشرفت در محیط بازی، می‌توانید جزئیات این آزمایشات را متوجه شوید. یکی از معروف‌ترین آزمایشاتی که در این مکان رخ داده است، آزمایشی به نام Chromaton است. در این آزمایش، مواد آهنی زنده و تبدیل به هیولاهایی بسیار قدرتمند ساخته شده از آهن می‌شوند. جادوگران مسئول این آزمایش، ناخواسته این ماده را به پوست خود زدند و با مشکلات بسیار زیادی مواجه شدند. نتیجه‌ی تمام این آزمایشات خطرناک، برای مدت زیادی دفن شده بود اما اخیراً نتایج این آزمایشات، مشکلات زیادی را به وجود آورده‌اند و وظیفه‌ی شما این است که راز این نتایج را پیدا کنید و داستان کامل آزمایش Chromaton را پیدا کنید.

اگر از طرفداران بازی Shadows: Awakening هستید، گسترش دهنده‌ی The Chromaton Chronicles محتویات داستانی بسیار زیادی را به بازی اضافه می‌کند که مدت نسبتاً طولانی می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64Bit Versions
Processor: Intel Compatible 2.1 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX460 2GB or compatible
Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64Bit Versions
Processor: Intel Core i7 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or better
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Shadows: Awakening – The Chromaton Chronicles leads you to the northern edge of Thole. There lies the mysterious Arcanum Laboratory – a long since abandoned place known for its ruthless and immoral magical experiments. One of those experiments conducted by the Tholean mages involved the baneful energy named Chromaton. It is believed that it has the power to bring inanimate metal to life, but the mages failed to consider the dangers in bringing the unrefined essence into contact with their own living flesh. Perhaps they succeeded, perhaps they failed miserably. The outcome has never been chronicled…until now.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام میخواستم ببینم به سیستم من میخوره
    cpu.. intel pentium g2030 duo 3.0ghz
    ram..4gb ddr3
    vram.. 2gb
    video.. nvidia gt 610 2gb
    اگه میشه زود جواب بدید چون مهلت نتم روبه پایان به زوووودی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا نمیشود

  • Avatar

    بهروز

    مهمان

    آخه مگه ملت مسخره شمان یا گیگ رایگان داریم که دانلود کنیم چرا بازی که باید stem بخری رو میزارین بعد تو نمینویسن که ما الکی دانلود نکنیم …….

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بهروز

      پشتیبانی

      دوست عزیز شما که هیچی از بازی های کرک شده نمیدونید چرا همچین حرفی میزنید؟ این بازی کرک شده تا بتونید رایگان بازی کنید باید محتویات داخل پوشه کرک رو در محل نصب بازی کپی کنید تا بازی بدون نیاز به استیم اجرا بشه