دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC
دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

پارسی گیم 27 شهریور 1397 11 دیدگاه
23,467 بازدید

دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای کامپیوتر

دوباره سرزمین افسانه‌ای بازی Trine منتظر شماست تا با سه قهرمان خود سفری پرخطر را در پیش بگیرید. این سرزمین افسانه‌ای پر شده است تصاویر زیبا که تجربه هرکدام لذتی عجیب دارد. شگفتی‌های این دنیا آن‌قدر زیاد است که شما را محو تماشای خود خواهد کرد. بازی Trine 2 در حالی ساخته شد که گروه سازنده آن قصد داشتند اشکالات قسمت اول بازی را رفع کرده و بازی بهتری برای طرفداران این سری تهیه کنند. بازی اول در سال 2009 منتظر شد و طرفداران زیادی پیدا کرد، بدین ترتیب وقتی Trine 2 در سال 2011 می‌خواست بی سروصدا وارد بازار شود با استقبال شدیدی روبه‌رو شد و فروش آن حتی از قسمت اول هم بیشتر بود. در اکتبر 2014 اعلام شد مجموعهٔ Trine بیش از 7 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

بازی Trine 2 توسط استدیو Frozenbyte در سبک پلتفرمر و معمای برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360، مایکروسافت ویندوز و سیستم‌عامل ایکس منتشر شد. برویم سراغ داستان و گیم پلی بازی، مانند قسمت اول سه کاراکتر محبوب ما یعنی: آمادئوس جادوگر، زویا بانوی دزد و شوالیه پونتیوس توسط سنگ جادوی افسانه‌ای مجبور شدند تا در کنار هم بمانند چرا که جسم دوتا از آن‌ها در سنگ گرفتار شده است و حالا پا به سفری گذاشته‌اند تا راه چارهٔ نجاتی پیدا کنند. هر کدام از کاراکترهای شخصیت خاص و توانایی ویژه خودشان را دارند. اندازه امتیازِ جان هر کدام از کاراکترها هم متفاوت است. علاوه بر حالت تک‌نفری، این بار گزینه مولتی پلیر و کوآپ هم به بازی اضافه شده تا با دوستان خود به ماجراجویی بروید. می‌رسیم به گرافیک بازی، رنگ‌بندی و نورپردازی آن به قدری خوب کار شده است که تا مدتی مدام در حال و هوایی آن باقی خواهید ماند. هر مرحله دارای محیط طبیعی متفاوتی است که عناصر عجیبی را شامل می‌شود. برای مثال در یک قسمت قورباغه‌ای بزرگ به شما کمک می‌کند تا از روی زبانش عبور کنید یا در مرحله‌ای دیگر می‌بینیم پاهای هشت‌پایی سنگ‌ها را جابه‌جا می‌کند و شما می‌توانید از روی آن‌ها عبور کنید. نورپردازی در طول شبانه‌روز تغییر می‌کند و گاهی دیدن غروب خورشید زیباترین صحنه بازی می‌شود. اگر هیچ چیز بازی شما را جذب نکند، گرافیک آن قطعاً جذب خواهد کرد.

ولی از حق که نگذریم، گیم پلی بازی و موسیقی متن آن به اندازه گرافیکش عالی کار شده است. داستان ممکن است تکراری و کلیشه‌ای به نظر برسد منتها در این بازی گیم پلی و گرافیک حرف اول را می‌زنند و آن‌قدر نقاط مثبت دارند که بی‌خیال ضعف‌های آن خواهید شد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 / 7 / Vista / XP
Processor: 2.0 GHz CPU (Dual Core recommended)
Memory: 1 GB
Hard Disk Space: 4.5 GB
Video Card: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better (Shader Model 3.0 needs to be supported)
DirectX®: 9.0c

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Trine 2 is a side-scrolling, platform and puzzle video game developed by Frozenbyte.[4] It is the sequel to Trine and was released on Microsoft Windows, OS X, PlayStation 3, and Xbox 360 in December 2011. As with the first game, the mystical “Trine” has bound the three characters together into one common entity, and thus the player controls only one character which can be switched to the other two at any time. Each of the characters has unique abilities: Amadeus can use magic to grab onto certain objects in the game world, and create boxes and planks to be used to get around; Zoya can strike at objects with her arrows, and grapple onto certain surfaces; and Pontius is strong in combat against foes, can bash apart walls, and deflect projectiles with his shield.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام در ابتدای فرایند نصب این ارور رو میده مشکل چیست؟
    the disc image file is corrupted

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    سلام
    میگم این بازی رو اجرا کردم تا چند تا مرحله جلوتر میرم fatal error میده بعد متن ارور هم اینه data in txture2.fbq is corrupted.reinstall the game. در ضمن بازی رو چند بار حذف کردم بعد نصب کردم همین طوریه چه کار کنم تا رفع بشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مصطفی در پاسخ به ناشناس

      مهمان

      برا منم همین جوری شد – بعد 4 ساعت بازی کلا خارج میکنه – انگار از یه جاییش به بعد نیس

  • Avatar

    ata

    مهمان

    سلام من همه رو طبق دستور عمل رفتم فقط نمیدونم کرک رو از کجا باید دانلود کنم .گیمو میخوام اجرا کنم ولی خود به خود استیم رو اجرا میکنه اظفا راهنمایی کنین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ata

      پشتیبانی

      سلام
      محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی کنید

  • Avatar

    Sina

    مهمان

    سلام من ويندوز pc ام 7 است اما وقتی کامل نصب میکنم
    و بر روی بازی کلیک مي کنم هیچ اتفاقی نمی افتد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    روح الله

    مهمان

    با سلام فایل mount خرابه باز نمیشه این پیغام میده The disc image file is corrupted

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به روح الله

      پشتیبانی

      سلام
      دوباره پارت ها را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    چرا نصب میشه اما باز نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mani

    مهمان

    روی ویندوز 10 اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mani

      پشتیبانی

      احتمالا اجرا بشه