بازی Star Wars Outlaws
یحیی رحیمی

نسخه کامپیوتر بازی Star Wars Outlaws انحصاری است

یحیی رحیمی 31 خرداد 1402 بدون دیدگاه
905 بازدید

شرکت یوبی‌سافت پس از مدت‌ها انحصار مجموعه جنگ ستارگان توسط EA، فرصت ساخت یک بازی وسیع را پیدا کرده است. بازی Star Wars Outlaws اثر جهان‌باز متفاوتی با دیگر آثار این مجموعه است که طبق وب‌سایت اصلی، امکان انتشار آن از طریق استیم وجود ندارد. افرادی که مایل به خرید نسخه کامپیوتر Star Wars Outlaws هستند، بهتر است از Ubisoft Connect اقدام کنند و نه استیم و نه اپیک گیمز استور به‌عنوان فروشنده اعلام نشده‌اند.

شرکت یوبی‌سافت اواخر سال گذشته میلادی، غیبت سه‌ساله خود از پلتفرم استیم را جبران کرد و بازی‌های مختلفی را از جمله Far Cry 6 به این فروشگاه اضافه کرد. طبق گزارش‌ها، بازی جدید جنگ ستارگان جزو این عناوین نخواهد بود و هنگام انتشار، امکان خرید آن از طریق استیم وجود ندارد. مشخص نیست آیا این بازی در زمان دیگری به شبکه استیم اضافه می‌شود یا اینکه امکان دانلود بازی کامپیوتر تنها از طریق Ubisoft Connect ممکن خواهد بود.

پلتفرم‌های هدف بازی Star Wars Outlaws توسط یکی از کاربران ResetEra کشف شده است. تصویر فاش‌شده نشان می‌دهد که امکان خرید بازی جدید از طریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز ممکن نیست. می‌توانید سری به وب‌سایت رسمی بازی بزنید و پلتفرم‌های اثر را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که این تصمیم به‌منظور ترفیع و ارتقاء میزان بازی‌کنان آنلاین نرم‌افزار Connect انجام شده است. عده زیادی چندان از این نرم‌افزار استفاده نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند بازی‌های خود را از استیم اجرا کنند.

نسخه کامپیوتر بازی Star Wars Outlaws

نسخه کامپیوتر Star Wars Outlaws

گفتنی است فروش بازی‌های یوبی‌سافت از طریق استیم بدین معنی نیست که بازی به‌صورت مستقل از پلتفرم Ubisoft Connect اجرا می‌شود. استیم تنها به شکل یک واسطه عمل می‌کند و بازی از طریق نرم‌افزار یوبی‌سافت اجرا می‌شود. این مسئله در مورد بازی‌های شرکت EA نیز صادق است. درصورتی‌که می‌خواهید همچنان بازی را از استیم اجرا کنید، می‌توانید بازی جدید جنگ ستارگان را از پلتفرم یوبی‌سافت بخرید، سپس فایل exe بازی را به‌عنوان یک بازی غیر استیم اضافه کنید و به این شکل از امکانات پلتفرم ولو استفاده کنید. البته اچیومنت در پروفایل استیم شما فعال نمی‌شود.

بازی Assassin’s Creed Mirage نیز دیگر اثر انحصاری یوبی‌سافت است. این بازی از طریق استیم به فروش نخواهد رسید، اما امکان خرید آن از طریق اپیک گیمز استور وجود دارد. در خبر دیگری، جزئیات گیم پلی Star Wars Outlaws نشان داد که این اثر از سیستم تعقیب مشابه بازی GTA استفاده می‌کند. همچنین امکان گردش در سیاره‌های مجاور هم وجود دارد و می‌توان با سفینه فضایی هم به جنگ دشمنان رفت یا اینکه تنها در کهکشان‌های دوردست به گردش پرداخت.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.