Gears 5
یحیی رحیمی

با دشمن جدید Gears of War 5 آشنا شوید: زره‌پوشی با تبر کریستالی

یحیی رحیمی 1 مرداد 1397 بدون دیدگاه
737 بازدید

سری بازی‌های Gears of War سال‌هاست که جایگاه خوبی میان طرفداران بازی‌های ویدیویی پیداکرده‌اند و از انحصاری‌های خوب مایکروسافت هستند. بازی کم‌کم در حال ورود به پیچ کلیشه‌ای شدن بود که Gears of War 5 سروکله‌اش پیدا شد و روح تازه‌ای به این فرانچایز محبوب بخشید. به نظر می‌رسد که بازی فرمول همیشگی را تغییر داده است و این دفعه Kate قهرمان داستان است.

تریلر کوتاهی از بازی را در مراسم E3 مایکروسافت مشاهده کردیم و مشخص شد که بازی جزئیات بالایی دارد و همچنین شاید با زیباترین دنیایی که تابه‌حال در بازی‌های ویدیویی با آن روبه‌رو شده باشیم. امروز اما حساب رسمی Gears of War در توییتر اطلاعاتی را از دشمن جدیدی منتشر کرده است که قرار است در نسخه جدید بازی بازیکنان را به چالش بکشد.

اسم این دشمن جدید، Warden است که از نوع Scion است و روزگاری تنها یک Locus بوده است. Warden از سرتاپا مسلح است و جدال با آن کار بسیار سختی است. البته نباید دو تبر کریستالی او را فراموش کرد که سلاح‌های اصلی او است و همان‌طور که توییت بیان می‌کند، نزدیک این‌یکی نشوید! با توجه به اینکه اکانت بازی صحبت از زره‌پوش بودن این شخصیت کرده است، شکست دادنش به این آسانی‌ها نخواهد بود. البته اگر به سلاحش نیز نگاه بیندازید، ترس کمی شما را خواهد گرفت انگار از آن کله خراب‌های روزگار است.

گفته می‌شود که Gears of War 5 برای Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار بازی هنوز معلوم نیست. The Coalition که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، بارها بیان کرده است که بازی گستردگی بالایی دارد و تقریباً بزرگ‌ترین پروژه آن‌ها تابه‌حال بوده است. البته نباید فراموش کرد که آن‌ها تنها یک بازی دیگر ساخته‌اند! نظر شما در مورد این کله خراب چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.