یحیی رحیمی

بازی Darksiders 3 در تاریخ 27 نوامبر منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 18 تیر 1397 بدون دیدگاه
875 بازدید

Darksiders 3 یکی از بازی‌های جدید کمپانی THQ Nordic است و مدت زیادی است که تحت توسعه قرار دارد. The Windows Store که فروشگاه اصلی مایکروسافت است بارها تاریخ بازی‌ها را لو داده است و این دفعه نیز این اتفاق برای Darksiders 3 افتاده است. بر اساس صفحه رسمی بازی در فروشگاه ویندوز، کمپانی THQ Nordic در تاریخ 27 نوامبر بازی Darksiders 3 را منتشر خواهد کرد و انتظار می‌رود که این تاریخ برای کنسول‌های Xbox One و PS4 نیز صادق باشد.

THQ Nordic هنوز به‌صورت رسمی تاریخ انتشار بازی را مشخص نکرده است. همچنین اطلاعات زیادی نیز از بازی در دسترس نیست و رویداد E3 2018 نیز جزئیاتی در اختیار ما قرار نداد. بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که بازی به‌طور رسمی در رویداد Gamescom 2018 معرفی خواهد شد و با توجه به تاریخ منتشرشده، هیچ حدس دیگری نمی‌توان زد.

DarkSiders 3 روی شخصیت Fury تمرکز دارد. این بار او است که به پا خواسته است و این مأموریت او است که هفت گناه کشنده را به قهقرای جهنم بفرستد. برخلاف نسخه‌های قبلی، این بازی از دنیایی متفاوت برخوردار است و تقریباً شبیه یک سیاه‌چال بسیار بزرگ است که تمام مناطق آن به همدیگر متصل هستند. Fury توانایی بازگشت و جلو رفتن را در این دنیا خواهد داشت و هر دفعه با از پا درآوردن Sin ها، نیرو و قدرت بیشتری کسب می‌کند.

هنوز مشخص نیست که داستان بازی به چه صورتی به نسخه‌های قبلی متصل است و باید منتظر توضیحات استدیو بازی برای فهمیدن در مورد آن باشیم. نظر شما در مورد انتشار بازی در ماه نوامبر چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.