بهترین بازی های فروردین 1403
یحیی رحیمی

بهترین بازی های فروردین 1403 که باید دانلود کنید

یحیی رحیمی 29 اسفند 1402 بدون دیدگاه
2,244 بازدید

سال 1402 پر از بازی‌های مهم و اساسی بود. از Baldur’s Gate 3 گرفته تا Alan Wake 2، عناوین فوق‌العاده‌ای را دریافت کردیم. سال جدید شمسی اما پر از بازی‌های تازه و موردانتظار است که می‌تواند طرفداران ویدیوگیم را حسابی سرگرم کند. در اولین قدم به معرفی مهم‌ترین و بهترین بازی های فروردین 1403 می‌پردازیم و چند اثر تازه را معرفی می‌کنیم که می‌تواند تعطیلات نوروز را برای شما دل‌نشین‌تر کند. اگر اوقات خالی دارید و می‌خواهید تعطیلات را با خیال آسوده به بازی کردن اختصاص دهید، این مطلب مخصوص شماست. همراه پارسی گیم باشید تا نگاهی به بازی های اولین ماه سال جدید بیندازیم.

بازی‌های زیادی در طی ماه فروردین 1403 برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر می‌شوند، سعی کرده‌ایم تا 10 بازی مهم را که احتمالاً امتیاز آنها بیشتر از بقیه باشد را معرفی کنیم. البته باید خاطرنشان کرد که تا روز انتشار اثر و شنیدن نظرات منتقدان و بازی‌کنان، نمی‌توان عیار این آثار را تعیین کرد. در نتیجه این فهرست تلاش می‌کند تا مهم‌ترین بازی‌های ماه را معرفی کند که می‌توانند در فهرست دانلود شما جای بگیرند. در نهایت منتظر انتشار مطالب «خلاصه نقد» در طی روزهای آتی باشید تا بتوانید در مورد بازی بعدی خود، تصمیم بهتری بگیرید.

بهترین بازی های فروردین 1403

ناشران بازی‌های ویدیویی انگار هوای ایرانی‌ها را بیشتر از بقیه داشته‌اند. در واقع بهترین بازی های فروردین 1403 در روزهای آغازین سال و دقیقاً تعطیلات نوروز منتشر می‌شوند. در نتیجه می‌توانید در طی تعطیلات به دانلود بازی‌های جدید بپردازید و قبل از بازگشت به دانشگاه، مدرسه و سر کار، آنها را تجربه کنید. با این مقدمه سراغ مهم‌ترین بازی‌های ماه برویم.

بازی Alone in the DarkAlone in the Dark

  1. تاریخ انتشار: 1 فروردین 1403 (20 مارس 2024)
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر

روز اول سال نو قرار است به روزهای اول ژانر ترس و بقا برگردیم. بازی Alone in the Dark جزو عناوینی است که باعث رشد این ژانر محبوب شد و روی بازی‌های بعدی مانند رزیدنت اویل تأثیر شگرفی گذاشت. این بازی ترسناک بر اساس داستان‌های لاوکرفت ساخته شده و حتی آثار هنرمندانی مانند اچ‌.‌آر گایگر نیز در ساخت عناوین بعدی به کار رفت. توسعه‌دهنده پس از سال‌ها تصمیم گرفت تا این مجموعه را زنده کند و در بازی جدید شما با معماهای مختلف و دشمنان ترسناک در دل یک عمارت مخوف دست و پنجه نرم می‌کنید. دو کارآگاه بازی به نام‌های امیلی هارت‌وود و ادوارد کارنبی، پا به مکان وحشتناکی گذاشته‌اند و شما را به دل یک داستان ترسناک و پر از هیجان دعوت می‌کنند. روز اول سال 1403 می‌توانید دانلود بازی Alone in the Dark را آغاز کنید. این بازی از زیرنویس فارسی رسمی پشتیبانی می‌کند و بهترین بازی برای شروع سال نو شمسی است.

بازی Horizon Forbidden WestHorizon Forbidden West

  1. تاریخ انتشار: 2 فروردین 1403 (21 مارس 2024)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر

حدود دو سال از انتشار یکی از آثار انحصاری مهم پلی‌استیشن می‌گذرد و وقت آن است که پی‌سی گیمرها نیز ماجراجویی را آغاز کنند. بازی Horizon Forbidden West روز دوم فروردین همراه بسته الحاقی ویژه نسل جدید در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. نسخه کامپیوتر، محدودیت‌های اصلی مانند سرعت فریم را کنار گذاشته و می‌توان تنظیمات گرافیکی آن را هم دست‌کاری کرد. این بازی البته نیازمند سیستم قدرتمندی است و اجرای آن با هر کامپیوتر و سیستم گیمینگی ممکن نیست. فوربیدن وست طبق گفته طرفداران، یکی از زیباترین و گرافیکی‌ترین عناوین ساخته‌شده تاریخ است و در تعطیلات نوروز می‌توانید ماجراجویی در دل غرب آمریکا را شروع کنید. این نسخه مدتی پیش برای کنسول PS5 منتشر شد.

بازی Dragon's Dogma 2Dragon’s Dogma 2

  1. تاریخ انتشار: 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024)
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری، کامپیوتر

دو بازی دیگر چندان نظر شما را جلب نکرد و دنبال یک اثر کاملاً تازه و پر از ایده‌های نو و صدها ساعت محتوا می‌گردید؟ شرکت کپکام پاسخ مناسبی برای شما دارد. بازی Dragon’s Dogma 2 به باور منتقدان، مهم‌ترین اثر سال جدید است و حتی می‌تواند نامزد بهترین بازی سال در گیم اواردز شود. این اثر نقش‌آفرینی شما را با دنیای فانتزی روبه‌رو می‌کند و باید همراه یارهای خود به ماجراجویی بپردازید و دنیایی شگفت‌انگیز را کشف کنید. این بازی سیستم‌های نقش‌آفرینی تازه‌ای را به کار برده که می‌تواند روی این ژانر تأثیر بگذارد. بازی عقیده اژدها 2 با ترکیب ماجراجویی، مبارزه، باس‌فایت‌های علی، سیستم نقش‌آفرینی عمیق، سیستم ارتباط با یارها و داستان خیالی و اسطوره‌ای، اوقات خوشی در نوروز امسال برای شما خواهد ساخت.

بهترین بازی های فروردین 1403Princess Peach: Showtime

  1. تاریخ انتشار: 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024)
  2. پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

دهه‌ها است که در بازی‌های ماریو سعی می‌کنیم تا پرینسس پیچ را نجات دهیم، اما وقت آن رسیده که با این شخصیت معروف بیشتر آشنا شویم. شرکت نینتندو روز سوم فروردین۷ یک بازی متفاوت را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌‌کند. این بازی به دنبال جذب دختران و گیمرهای کم سن و سال است و روندی ساده و متفاوت دارد. می‌توانید فعالیت‌های مختلفی در این بازی انجام دهید و برای نمونه به آشپز تبدیل شوید، کارآگاه شوید و چالش‌های مختلف بازی را انجام دهید. این بازی تنها برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و درصورتی‌که می‌خواهید از طریق کامپیوتر بازی کنید، باید از شبیه‌ساز استفاده کنید.

Rise of the RoninRise of the Ronin

  1. تاریخ انتشار: 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024)
  2. پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 5

روز سوم فروردین، اهمیت بسیار زیادی برای ناشرها دارد. در واقع سه بازی مهم در این روز منتشر می‌شوند که این امر می‌تواند روی عملکرد و فروش آنها تأثیر بگذارد. بازی جدید استودیو سازنده نینجا گایدن و Nioh راهی پلتفرم پلی‌استیشن خواهد شد و با مهم‌ترین بازی PS5 در سال جاری آشنا خواهیم شد. بازی Rise of the Ronin در عصر جنگ داخلی ژاپن رخ می‌دهد و کنترل یک جنگجو ناشناس به شما اعطا می‌شود. می‌توانید جهان بازی را آزادانه بگردید و با دشمنان بجنگید و داستان را دنبال کنید. مکان‌های تاریخی مهمی در این بازی وجود دارند و همچنین استفاده هم‌زمان از شمشیر و تفنگ نیز امکان‌پذیر است. بازی رایز آو رونین با الهام از گوست آو سوشیما ساخته شده و بدون شک یکی از بهترین بازی های فروردین 1403 است که اگر کنسول PS5 در اختیار دارید، حتماً باید آن را تجربه کنید.

بهترین بازی های فروردین 1403South Park: Snow Day

  1. تاریخ انتشار: 7 فروردین 1403 (26 مارس 2024)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن 5 و سوییچ

انیمیشن سریالی South Park نیازی به معرفی ندارد. این انیمیشن مضامین تازه‌ای را در دل جامعه آمریکا بررسی می‌کند و سبک طنز مخصوص به خود را دارد. بازی‌های مختلفی بر اساس این انیمیشن ساخته شده‌اند، اما اکثر آنها دوبعدی بوده‌اند. بازی South Park: Snow Day یک اثر سه‌بعدی است که امکان تجربه بازی به‌صورت گروهی و آنلاین را فراهم می‌کند. بازی شما را در نقش دوست جدید شخصیت‌های کارتمن، استن، کایل و کنی قرار می‌دهد و حال که مدرسه‌ها به دلیل بارش برف شدید تعطیل شده، وقت آن است ماجراجویی را آغاز کرد. داستان بازی به این شکل است که شما باید جهان را از شر یک زمستان بی‌پایان نجات دهید. این بازی همان شوخی‌های انیمیشن اصلی را دارد و بدون شک طرفداران را سرگرم خواهد کرد.

بازی Open RoadsOpen Roads

  1. تاریخ انتشار: 9 فروردین 1403 (28 مارس 2024)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر، ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، سوییچ

هر چه به سمت اواسط و آخر ماه فروردین جلو می‌رویم، تعداد بازی‌های مهم کاهش پیدا می‌کند. یکی از عناوین متفاوت این ماه، Open Roads نام دارد. این بازی داستانی در مورد یک دختر و مادر است که با سفر در جاده در سراسر آمریکا، سعی می‌کنند اطلاعات مهمی در مورد گذشته خانواده‌شان بیاموزند. نکته قابل‌توجه، حضور کیتلین دیور، ستاره فیلم بوک‌اسمارت و بازیگر نقش ابی در سریال لست آو آس است. کری راسل نیز نقش مادر را در این بازی داستانی ایفا می‌کند. تجربه بازی به‌صورت اول شخص طراحی شده و انیمیشن‌ها نیز با سبک کلاسیک خلق شده‌اند و تمرکز آن روی دیالوگ‌ و پیدا کردن رازهای پنهان در طی جاده و سفر است.

بازی Children of the SunChildren of the Sun

  1. تاریخ انتشار: 21 فروردین 1403 (9 آوریل 2024)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر

به دنبال یک بازی مستقل و متفاوت در فروردین 1403 می‌گردید؟ ما بازی Children of the Sun را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی که به همت رنه راتر ساخته شده، یک شوتر سوم شخص معمایی توصیف می‌شود. شما در نقش یک دختر نوجوان باید یک تنه با فرقه‌ای مخوف بجنگید. شما در این بازی کنترل گلوله را بر عهده دارید. گلوله که شلیک می‌شود، باید آن را به‌سوی دشمنان و اهداف مشخص هدایت کنید. بازی طوری شما را به چالش می‌کشد که تنها با یک گلوله مرحله را رد کنید. هرچند که این امکان غیرممکن به نظر می‌رسد، اما باید مغز خود را به کار بیندازید و آن‌قدر امتحان و خطا کنید که بالاخره بتوانید با یک گلوله، مرحله را رد کنید. معماهای بازی بسیار جالب طراحی شده‌اند و هر مرحله شما را با چالش تازه‌ای آشنا می‌کند. هدف شما در این بازی تنها کشتن، کشتن و کشتن است تا اینکه دقت کافی برای رد کردن مرحله با یک گلوله را پیدا کنید. می‌توانید رکورد خود را در بخش آنلاین ثبت کنید و مهارت خود را به رخ دیگر بازی‌کنان بکشید.

بهترین بازی های فروردین 1403Europa

  1. تاریخ انتشار: 28 فروردین 1403‌ (16 آوریل 2024)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر

بازی Europa از دیگر عناوین مستقل ماه فروردین است که شباهت زیادی به افسانه زلدا دارد. شما در این بازی به قمر اروپا از سیاره مشتری سفر می‌کنید. گفته می‌شود که آب در این قمر وجود دارد و وقتی به آنجا می‌رسید، می‌فهمید که طبیعت بی‌نظیری در انتظار شماست. باید به کاوش بپردازید و از راز این قمر بسیار زیبا و چشم‌نواز رونمایی کنید. داستان بازی شما را در نقش یک ربات هوشمند قرار می‌دهد که به دنبال یافتن آخرین انسان زنده است. این بازی بسیار مفرح و آرامش‌بخش است و می‌توانید با استفاده از جت‌پک در آسمان پرواز کنید و به سراسر قمر سر بزنید. گیم‌پلی بازی نیز ترکیبی از حل معما و کاوش است و نظر گیمرها و رسانه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. گرافیک بازی نیز مشابه انیمیشن‌های استودیو جیبلی طراحی شده و اگر کامپیوتر در اختیار دارید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

No Rest for the WickedNo Rest for the Wicked

  1. تاریخ انتشار: 28 فروردین 1403 (16 آوریل 2024)
  2. پلتفرم‌ها: کامپیوتر (نسخه پلی‌استیشن 5‌ و ایکس‌باکس سری در تاریخ دیگری منتشر می‌شود)

استودیو سازنده Ori and the Blind Forest این بار با اثری متفاوت بازگشته است. بازی No Rest for the Wicked اثری در ژانر نقش‌آفرینی فانتزی است که با دوربین ایزومتریک روایت می‌شود. بازی شما را به یک جهان خیالی در سال 841 میلادی می‌برد. شاه هارول درگذشته و خبر مرگش در سراسر پادشاهی پیچیده است. پسر او به نام ماگنوس قرار است تاج‌گذاری کند، اما طاعون در سراسر پادشاهی پخش شده است و در حال نابودی تک‌تک شهرها و نقاط است. شما به‌عنوان یک جنگجو مذهبی باید جلوی طاعون را بگیرید و سرنوشت پادشاهی را تغییر دهید. روند بازی برای طرفداران عناوین سولزلایک آشنا خواهد بود. نکته مهم، طراحی بصری متفاوت بازی است. هر صحنه از این بازی مشابه یک تابلو هنری است و سازنده‌ها تمامی صحنه‌ها را با دست طراحی کرده‌اند. رسانه‌ها حسابی از این بازی تعریف کرده‌اند و روز 28 فروردین، قادر به دانلود نسخه ارلی اکسس خواهید بود. توسعه بازی تا پایان سال ادامه می‌یابد و می‌توانید با خرید اثر از توسعه‌دهنده حمایت کنید.

سخن پایانی

به پایان مطلب بهترین بازی های فروردین 1403 رسیدیم. این ماه به نوعی بهشت طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی است. چندین اثر مهم ژانر نقش‌آفرینی را به شما معرفی کردیم که می‌توانید در طول ماه دانلود کنید. یادتان باشد که این فهرست تنها به‌منظور معرفی آثار تدارک دیده شده و هدف آن، رتبه‌بندی نیست. بخش گیم پلاس هرماهه به رتبه‌بندی آثار ماه مهم می‌پردازد و می‌توانید سری به آن بزنید. اگر بازی دیگری در نظر دارید که به آن اشاره نکردیم، حتماً آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. امیدواریم که تعطیلات نوروزی فوق‌العاده‌ای داشته باشید و در کنار عزیزانتان به خوشی و شادی بگذرانید. در نهایت، نظر شما در مورد این فهرست چیست؟ برای کدام اثر سال جدید هیجان دارید؟‌

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.