بازی پوکمون Pokemon Legends: Z-A
یحیی رحیمی

بازی Pokemon Legends: Z-A معرفی شد؛ انتشار در سال 2025

یحیی رحیمی 9 اسفند 1402 بدون دیدگاه
58 بازدید

شرکت نینتندو و پوکمون به مناسبت روز پوکمون از پروژه‌های جدید این مجموعه بسیار محبوب رونمایی کردند. بزرگ‌ترین خبر، معرفی بازی Pokemon Legends: Z-A برای کنسول نینتندو سوییچ بود. این بازی قرار است در سال 2025 منتشر شود و احتمالاً یک اثر میان نسلی خواهد بود. با این حساب سال 2024، هیچ بازی پوکمون جدید منتشر نخواهد شد.

بازی جدید پوکمون روی گیم پلی آزادانه تمرکز کرده و روند بازی نیز شامل شکار و پوکمون‌گیری است. بازی‌های قبلی مانند Pokemon Legends Arceus روی مبارزه و نبرد با پوکمون‌ها مانور می‌دانند، اما بازی جدید کاملاً متفاوت خواهد بود. تریلر معرفی نشان می‌دهد که مناطق شهری و به‌خصوص شهر Lumiose مورد کاوش قرار خواهد گرفت. این شهر در منطقه کالوس قرار دارد که اولین بار در بازی‌های X و Y معرفی شد. بسیاری از طرفداران انتظار دارند که قابلیت‌های قدیمی این مجموعه باز گردند.

شرکت نینتندو با انتشار توییت جدیدی تائید کرد که بازی به‌طور کامل داخل شهر اتفاق می‌افتد. در نتیجه خبری از طبیعت اطراف شهر و مناطقی که در بازی‌های قبلی دیدیم نخواهد بود. ماجراجویی در بخش‌های وسیع کالوس جزو برنامه بازی جدید نیست. این تغییر مهمی در عناوین پوکمون به‌حساب می‌آید. به عبارت دیگر مناطق کوهستانی و ساحلی در بازی جدید وجود ندارند و تمرکز به‌طور کامل روی شهرنشینی و تعامل میان انسان و پوکمون است.

بازی پوکمون Pokemon Legends: Z-A انتشار بازی Pokemon Legends: Z-A برای سوییچ

بازی‌های قبلی این مجموعه محبوب، شهرهای متعددی داشتند و به نظر می‌رسد که بازی Pokemon Legends: Z-A تنها یک شهر وسیع خواهد داشت. طرفداران نینتندو از معرفی بازی جدید به شگفت آمدند و از اینکه هیچ اثر تازه‌ای در سال 2024 منتشر نمی‌شود، ناراحت هستند. انتشار این بازی در سال 2025 برای نینتندو سوییچ نشان می‌دهد که نینتندو همچنان کنسول فعلی را پشتیبانی خواهد کرد. این بازی به‌احتمال زیاد برای نسل بعد تدارک دیده شده است و نسخه‌ای ارتقاءیافته برای کنسول بعدی نینتندو منتشر خواهد شد.

یک بازی موبایل کلاسیک کارتی نیز در طی رویداد روز گذشته معرفی شد. بازی‌کنان می‌توانند کارت‌های پوکمون را بخرند و رد و بدل کنند. امکان نبرد با کارت‌ها وجود دارد و یک سری افکت‌های سه‌بعدی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. بازی Pokemon Trading Card Game Pocket قرار است در ادامه سال 2024 برای پلتفرم موبایل منتشر شود و شباهت زیادی به مارول اسنپ دارد. می‌توانید پک کارت بخرید و یک مجموعه کارت فوق‌العاده جمع‌آوری کنید.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی Pokémon Legends: Z-A موجود نیست و ممکن است معرفی کامل پس از رونمایی از کنسول بعدی انجام شود. نظر شما چیست؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.