دانلود بازی AeternoBlade II Infinity برای PC
دانلود بازی AeternoBlade II Infinity برای PC پارسی گیم

دانلود بازی AeternoBlade II Infinity برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1402 بدون دیدگاه
2,355 بازدید

دانلود بازی AeternoBlade II Infinity برای کامپیوتر

در قلمرو AeternoBlade II Infinity ، زمان فقط یک مسیر خطی نیست، بلکه یک نیروی انعطاف‌پذیر است که توسط افرادی که به اندازه کافی شجاع هستند تا از قدرت آن استفاده کنند، استفاده می‌شود. این بازی اکشن و پازلی چالشی بازیکنان را با دنیایی آشنا می‌کند که در آن دست‌کاری زمان تنها یک حقه نیست، بلکه یک مکانیک اساسی است که هر جنبه‌ای از گیم‌پلی را شکل می‌دهد. بازیکنان با پس‌زمینه جهانی در آستانه فروپاشی، سفری را آغاز می‌کنند که نه تنها به بازتاب‌های سریع، بلکه به تفکر استراتژیک و تسلط در طول زمان نیاز دارد. گیم پلی سخت و درگیرکننده بازی برای گیمرهای معمولی نبوده و باید چالش‌های فراوانی را تحمل کنید.

در قلب AeternoBlade II Infinity سیستم منحصر به فرد مبارزه با زمان دست‌کاری آن قرار دارد. بازیکنان جریان زمان را کنترل می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد گذشته را اصلاح کنند، آینده را پیش‌بینی کنند و با جدول‌های زمانی متناوب در هم بپیچند تا در مقابل دشمنان غیر قابل غلبه برتری پیدا کنند. هر برخوردی در AeternoBlade II Infinity تمرینی برای تسلط بر تعادل ظریف دست‌کاری زمانی است. این بازی گرافیک خیره‌کننده‌ای را ارائه داده و تجربه بصری همه‌جانبه‌ای را به بازیکنان نشان می‌دهد. مکانیک‌های اصلاح‌شده گیم‌پلی تضمین می‌کنند که هر حرکتی تأثیرگذار و شهودی است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا خود را در زمان غرق کنند.

پس از وقایع AeternoBlade اصلی، بازیکنان یک بار دیگر به جای Freyja قدم می‌گذارند که باید با بی‌ثباتی واقعیت مقابله کرده و سفری را آغاز کند تا اوضاع را درست کند. در کنار او دو جنگجو دیگر به نام‌های برنارد و فلیکس قرار دارند که هر کدام توانایی‌های رزمی منحصربه‌فرد خود را دارند و AeternoBlade متفاوتی را به کار می‌گیرند که به جنبه خاصی از دست‌کاری زمان گره خورده است. شخصیت و سبک بازی خود را با بیش از 250 آیتم برای کشف و استفاده سفارشی کنید. چه در حال دست‌کاری زمان باشید و چه در حال کشف اسرار یک جهان در آستانه فروپاشی، AeternoBlade II شما را ساعت‌ها درگیر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Anomaly Agent و Enshrouded را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی AeternoBlade II Infinity برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 8.1, 10 (64-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i5-4460, AMD FX™-6300, or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX750Ti
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 8.1, 10 (64-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i5-6700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX1060
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The ultimate AeternoBlade experience — now in 4K. Wield devastating powers over time in AeternoBlade Infinity. With refined, balanced gameplay, master every slash, warp, and reversal through visually striking dimensional battles. Reclaim the power of time and defy the abyss in this sequel to the fast-paced action-puzzle game of Time-Manipulation Combat. AeternoBlade II: Infinity gives you experiences of Combats, puzzles, or both demand a good understanding of game mechanics, robust strategies, quick reflexes, and practices to pull off. Be prepared to spend hours of mastering both martial and time-manipulation arts to solve mind-bending puzzles and defeat merciless hoards of enemies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.