دانلود بازی Deaths Toll برای PC
دانلود بازی Deaths Toll برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deaths Toll برای PC

پارسی گیم 29 بهمن 1402 بدون دیدگاه
1,970 بازدید

دانلود بازی Deaths Toll برای کامپیوتر

سفری پر آدرنالین را در Deaths Toll آغاز کنید. این یک بازی روگ لایک بوده که هیجان یک سفر جاده‌ای را با خطر دائمی تعقیب شدن توسط یک جانور افسانه‌ای ترکیب می‌کند. در این دنیای تصادفی که پر از شخصیت‌های رنگارنگ است، باید بجنگید، پاک‌سازی کنید و انتخاب‌های سختی برای زنده ماندن داشته باشید. چه به صورت انفرادی و چه با یک دوست بازی کنید، هیولایی که همیشه در حال نزدیک شدن است لایه‌ای از هیجان خالص را به هر حرکت شما اضافه می‌کند. خواب در بازی یک امر تجملی است. هیولای افسانه‌ای شما را دنبال کرده و حتی یک لحظه نیز وقت برای اتلاف ندارید، چون امکان دارد که به شما نزدیک‌تر شود.

ماجراجویی شما با یک نقشه ایجاد شده به صورت تصادفی آغاز می‌شود که یک مسیر منحصر به فرد برای هر بازی ارائه می‌دهد. با انتخاب مکان‌هایی که باید بازدید کنید، کنترل سرنوشت خود را در دست بگیرید که هر کدام مجموعه‌ای از چالش‌ها و پاداش‌های خود را ارائه می‌دهند. جهان پر جنب و جوش و خطرناک است و دشمنان در هر نقطه در کمین هستند. کلاس شخصیت خود را عاقلانه انتخاب کنید و سبک مبارزه خود را برای غلبه بر انواع دشمنان تطبیق دهید. این بازی برای یک تجربه هیجان‌انگیز و دشوار با استایل خاص روگ لایک طراحی شده که شما را در لبه صندلی خود نگه می‌دارد و نمی‌گذارد برای یک لحظه آرامش داشته باشید.

منابع محدود خود را با دقت مدیریت کنید، موارد ضروری را پیدا کنید و تصمیمات استراتژیک بگیرید تا از تعقیب کننده بی امان پیشی بگیرید. در دنیایی که به طور تصادفی ایجاد شده حرکت کنید، مسیر خود را انتخاب کنید و با عواقب هر تصمیم روبرو شوید. با میزان متنوعی از دشمنان روبرو شوید و از بین کلاس‌های شخصیتی مختلف با سبک‌های مبارزه منحصر به فرد انتخاب کنید. برای زنده ماندن در این سفر خطرناک، لوازم ضروری، نیرو، غذا و نوشیدنی را جمع آوری کنید. با موانعی روبرو شوید که شما را مجبور به تصمیم‌گیری‌های دشوار می‌کند و به ماجراجویی شما عمق می‌بخشد. همه این ها در Deaths Toll ممکن شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Apocalypse Party و God of Weapons را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deaths Toll برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 2Ghz+
Memory: 4 GB RAM
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2Ghz+
Memory: 4 GB RAM
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fight & scavenge, gather powerups to survive, and don’t waste a step, for with every wasted moment, a terrifying beast draws closer, ready to reap your soul. Go alone or with a buddy as you roadtrip across a dangerous, randomly-generated world.
Death’s Toll takes you on a randomly-generated journey across a dangerous world filled with colorful characters. The game heavily focuses on the constant threat presented by the always-following beast. Sleep will be limited, supplies will need to be gathered and used sparingly, and along the way, expect to meet a plethora of really strange NPC’s.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.