دانلود بازی Speed Crew برای PC
دانلود بازی Speed Crew برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Speed Crew برای PC

پارسی گیم 27 بهمن 1402 بدون دیدگاه
2,867 بازدید

دانلود بازی Speed Crew برای کامپیوتر

در Speed Crew، یک بازی چندنفره منحصر به فرد، سفری بی‌نظیر و پر هرج و مرج را در طول مسیرهای مسابقه‌ای برای کسب قهرمانی آغاز کنید. در این تجربه آدرنالین ساز، شما یک خدمه متشکل از 1 تا 4 بازیکن را گرد هم می‌آورید تا در چالش‌های پویا پیمایش کنید، ماشین‌های اسپرت شیک را تعمیر کرده و با Dominion Torrento مهیب روبرو شوید. بازی Speed Crew با استایل قدیمی و کلاسیک خود، خط داستانی جذاب و مقداری هم اکشن، هر دو حالت آفلاین و آنلاین را ارائه می‌دهد و بازیکنان را به پیوستن تیم‌های قدرتمند و تضمین پیروزی با هم دعوت می‌کند. این بازی ساعت‌ها گیم پلی خیره کننده را در خود جای داده است.

خدمه خود را جمع آوری کنید که هر یک از اعضا نقش مهمی در تضمین پیروزی ایفا می‌کنند. حداکثر 4 بازیکن می‌توانند به صورت آفلاین یا آنلاین در مسابقات قهرمانی مسابقه‌ای شرکت کنند که چهار دهه از دهه 1970 تا 2000 را در برمی‌گیرد. مأموریت شما تشخیص مشکلات خودرو، تعمیر کارآمد آنها با استفاده از ابزارهای مختلف، و پیمایش در مسیرهای گودال خطرناک پر از چالش‌هایی مانند تغییر سکوها و غیره است. کار تیمی کلید موفقیت در Speed Crew است. به هر یک از خدمه وظایف محول کنید، تعمیرات تمیزی انجام دهید و امتیاز خود را دو برابر کنید تا به عنوان قهرمانی که برای کسبش زحمت کشیدید دست پیدا کنید.

طبیعت پر هرج و مرج بازی تجربه آزمایش دوستی و رفاقت را به خصوص در هنگام بازی با خانواده و دوستان تضمین می‌کند. بازی انفرادی گزینه‌ای برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای کم استرس هستند، اما هرج و مرج یک همراه همیشگی حتی زمانی که به صورت انفرادی بازی می‌کنید، باقی می‌ماند. یک ماجراجویی سرگرم کننده و پر هرج و مرج را در 48 مرحله در 4 فصل آغاز کنید و با چالش‌هایی از آب و هوای طوفانی گرفته تا گودال‌های پر از گدازه روبرو شوید. برای باز کردن شخصیت‌های جدید، جمع‌آوری چهره‌های مختلف و ایجاد راه منحصر به فرد خود برای به هماهنگی با هم تیمی‌هایتان، در مسابقات پیروز شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Motorsport و FlatOut 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Speed Crew برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Gamepad recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gather your elite pit stop crew of 1-4 players for a high-octane experience, available both online and locally (likely on your friend’s couch). Participate in racing championships, repair arriving cars, navigate challenges like shifting platforms and Dominion Torrento, and secure your victory. A fun and chaotic adventure spanning four decades, from the 70s to the 00s, awaits you.
Build your pit crew with up to 4 members, assign tasks, and execute clean repairs to double your points and win championships. Teamwork is the key to your success! As a party game, we highly recommend playing it with your family and friends to unlock maximum mayhem. While enjoying it solo might seem less stressful, rest assured, chaos will still be your constant companion.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.