بازی Virtua Fighter جدید
یحیی رحیمی

ریبوت بازی فایتینگ Virtua Fighter در حال ساخت است

یحیی رحیمی 20 بهمن 1402 بدون دیدگاه
97 بازدید

افشاگر معروف بازی‌های سگا اعلام کرد که ریبوت مجموعه بازی Virtua Fighter در حال ساخت است. این بازی قرار نیست توسط استودیو RGG ساخته شود، بلکه تیمی از بازی‌های قبلی در حال کاری روی اثر هستند. بازی ویرچوا فایتر ممکن است پس از هجده سال با یک شماره جدید و باکیفیت بازگردد و رقابت را در بازار بازی مبارزه ای داغ‌تر کند.

این اطلاعات توسط افشاگری با نام کاربری MbKKssTBhz5 مطرح شده است. او مدعی است که بازی جدید با فرمت عناوین سابق ساخته می‌شود و به عبارت دیگر، المان‌های تک‌نفره و چندنفره خواهد داشت. هر دو گیمرهای کژوال و همچنین طرفداران پر و پا قرص در نظر گرفته شده‌اند و یک بازی فایتینگ کامل خواهیم دید. طرفدارانی که به دنبال چالش و مسابقات جدی هستند، می‌توانند تجربه مهیجی داشته باشند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از بازه زمانی انتشار اثر مشخص نیست و احتمالاً تا دو سال آینده، خبری از آن دریافت نکنیم.

این افشاگر در ادامه به دیگر بازی‌های جدید سگا پرداخت. او می‌گوید که بازی جدید Jet Set Radio که در مراسم گیم اواردز معرفی شد، ریمیک نیست. این بازی کاملاً جدید است و جزو پروژه ریبوت آثار سابق سگا محسوب می‌شود. سگا می‌خواهد روند تازه‌ای در این مجموعه ایجاد کند و هم نظر طرفداران سابق و هم گیمرهای نسل جدید را جلب کند. در ادامه بازی تاکسی دیوانه نیز در حال ساخت است. این بازی کاملاً جدید است و قرار است سال 2027 منتشر شود.

بازی Virtua Fighter جدیدبازگشت بازی Virtua Fighter

شرکت سگا از پروژه‌های آتی خود رونمایی کرد و اعلام کرد که بازی‌هایش را برای کنسول نینتندو نیز عرضه می‌کند. شرکت نینتندو امسال از کنسول سوییچ 2 رونمایی می‌کند و به نظر همکاری نزدیکی با سگا برقرار کرده است. سگا، رقیب قدیمی نینتندو به دنبال عرضه بازی‌های جدیدش برای سوییچ 2 است و Virtua Fighter جدید نیز جزو این عناوین خواهد بود. ویرچوا فایتر جزو قدیمی‌ترین بازی‌های فایتینگ به‌حساب می‌آید که فرمول بهتری به بار طرفداران این بازی نسبت به دیگر رقبا مانند تکن و استریت فایتر دارد.

بازی Virtua Fighter 5 که سال 2021 منتشر شد، ریمستر عناوین سابق بود که با گرافیک HD در دسترس قرار گرفت. در نتیجه حدود هجده سال است که هیچ بازی اورجینالی از این مجموعه منتشر نشده است. بدون شک طرفداران این بازی مبارزه‌ای از بازگشت آن خوشحال خواهند شد. نظر شما چیست؟ کدام بازی مبارزه‌ای را ترجیح می‌دهید؟

بازی ویرچوا فایترمنبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.